Hotel Cacique Inacayal Lake

Hotel Cacique Inacayal Lake

Weer vandaag-1°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Cacique Inacayal Lake voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Cacique Inacayal Lake

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cacique Inacayal Lake in Bariloche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cacique Inacayal Lake zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.