Bariloche

We hebben een aantal aanbieders voor Bariloche voor je op een rij gezet:

vakanties Bariloche

We hebben een aantal aanbieders voor Bariloche voor je op een rij gezet:

Reviews over Bariloche

Een plaats in het meren gebied

Martines
    18-1-2015

Dit is een plaatsje met meerdere gezichten. Een ideale plek als uitvalsbasis voor de omgeving of met de bus naar Chili. En Bariloche is de plaats waar veel Argentijnen heen gaan na de schoolexamens en heeft dus ook wat uitgaansgelegenheden. Verder is Bariloche rijk aan chocoladewinkels en een paar mooie gebouwen en 1 hoofdstraat en ook hier. Een mooi meer, maar geen mooie boulevard als voorbeeld.

Gereisd anders in oktober 2014

gezellige plaats in een schtterende omgeving

marjawim
    29-3-2013

Bariloche ligt in het Argentijnse merengebied, de schitterende omgeving leent zich uitstekend voor sportieve activiteiten. Het plaatsje heeft een Zwitserse uitstraling met veel chocoladewinkels en je kunt hier heerlijk fonduen, maar er zijn ook veel andere restaurants. Ook een uitstekende plek om spaans te studeren. Wij zijn hier al vaker geweest en kort geleden zelfs een maand, een heerlijke tijd.

Gereisd met partner in december 2012

Gezellig stadje in mooie omgeving

Tim
    27-8-2008

In Bariloche kreeg ik het gevoel in Zwitserland te zijn. Leuke houten huisjes met goede restaurants en kleine winkeltjes. Ik kan geloven dat het er in het hoogseizoen erg druk wordt, wij waren er in april en dan is het beter te doen met de drukte.

Belangrijkste attractie van Bariloche is natuurlijk de omgeving. Wij maakten een fietstocht naar Llao llao, een aanrader!

Gereisd met partner in april 2008

Bariloche is een te drukke toeristische plaats, deze is om

Marcel van den Berg
    17-3-2007

Bariloche is een te drukke toeristische plaats, deze plaats is echter zeer geschikt om uitstapjes in de omgeving te maken, aanrader is zeker het berggebied rond Cerro Cathedral, een prima wandelgebied bij uitstek.

Gereisd anders in maart 2007

Bariloche is vooral een goede plek om vandaar uitstapjes ,

T. Biesma
    6-9-2005

Bariloche is vooral een goede plek om vandaar uitstapjes te maken en verder is de stad ook de moeite waard om er te wandelen, meer om daravandaan het meer te zien en de bergen er omheen met prachtige vergezichten. Heel bijzonder hier zijn de gigantische chololadewinkels , echt uniek... Zelf waren/zijn we niet geinteresseerd in uitgaansmogelijkheden maar die lijken on sdan ook niet dik gezaaid. De prachtige omgeving maakt dit echter meer dan goed.

Gereisd anders in Tue Sep 06 2005 11:02:01 GMT+0000 (UTC)
Bariloche scoort een 6,8 uit 10, op basis van 11 reviews