appartementen in Verbier

We hebben een aantal aanbieders voor Verbier voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Verbier

• 8GUITEL06-03-2014

Une belle découverte!

Variété des pistes de ski même s'il faut préparer les itinéraires. Neige fabuleuse. Idéal pour familles avec ados.

• 9Après ski
    • 7Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

februari 2014

• 7Mügeli26-05-2013

Station freeride et jeune

Il vaut la peine de venir au moins un jour de poudreuse et de soleil pour mieux juger Verbier

• 4Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Janine06-03-2013

Verbier is prachtig!

Verbier is een prachtige wintersport bestemming wel aan de dure kant. Heel veel mooie goede pistes waardoor je elke keer weer andere routes kunt doen. Ik ben hier begonnen met leren snowboarden heb toen 5 dagen les gehad. De meeste pistes waren toen te stijl voor mij. Maar bij La Tzoumax en La Chaux is het super leuk voor beginners. Inmiddels ben ik deze winter hier voor de 4e keer geweest. Het blijft leuk en er zijn elk jaar weer nieuwe uitdagingen mogelijk. De Farinet en Pub Mont-Fort zijn zeker een aanrader!

• 8Skigebied beginners
    • 10Omgeving

Gereisd in februari 2013

• 9Crol27-01-2013

Superieur skigebied

Uitstekende bestemming voor zeer goede skiërs

• 6Skigebied beginners
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 4LoveToSki31-12-2012

Liften zijn niet berekend op grote aantal skiërs.

Plaats is zeer levendig, Openbaar vervoer is prima en noodzakelijk, evenals de grote parkeerplaatsen. Wat mij erg tegengevallen is, zijn de skiliften, die in het geheel niet voldoen aan de grote mensenstroom. De plaats lijkt volledig uit haar krachten gegroeid met veel te veel tweede woningen met dito zoveel skiërs. Als je 1uur moet wachten om je skipas te kopen en dan nog ca. 1/2 uur om naar boven te komen om vandaar uit het skigebied in te gaan, vind ik dit volkomen onacceptabel vs de hoge skilift tarieven. Als dan diverse liften zeer regelmatig even stilvallen en soms zelfs in het geheel uitvallen, ontstaan er lange wachttijden ook bij andere liften. Het toezicht van liftpersoneel op een goede doorstroming is nagenoeg niet aanwezig, waardoor de liftplaatsen onbenut blijven. Onze ervaring was dat je gemiddeld 2/3 deel van de tijd aan het wachten bent gedurende de skidag. Ik heb dit als zeer storend ervaren en ben deze bemerkingen eigenlijk nergens tegengekomen in andere reviews.

• 4Skigebied gevorderden
    • 4Cultuur

december 2012

• 7M&H11-01-2012

Korte ski-vakantie

Heerlijke korte ski-vakantie gehad in La Tzoumaz naast Verbier. De nieuwe apres-skibar ViTho is een aanwinst voor het dorp.

• 7Skigebied gevorderden
    • 6Après ski
    • 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Paul10-01-2010

Beste ski oord in de wereld!

Sneeuwzeker Beste Apres-ski Veel pistes, goede liften! heel korte wachttijden in hoogseizoen Goed eten (elke prijsklasse)

• 10Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Jan Tienstra10-11-2009

Hier ligt zeker sneeuw

Verbier is, wat mij betreft de absolute wintersport topbestemming binnen Europa. Het ligt in het gebied les quatre vallees en geeft toegang tot 365 km skipistes. Tevens heeft het een van de hoogst gelegen bergstations in Europa, op de Mont Fort, dat te bereiken is met de Junbo, de grootste gondellift van Europa. Vanaf de Mont Fort naar het dorp is een nonstop afdaling van 22 km mogelijk. Dat vind je echt nergens anders. Ook voor de beginners is er in het gebied ruim voldoende mogelijk. De accomodaties in en rond Verbier zijn verrassend goedkoop. De skipassen zijn ook schappelijk geprijsd. Daar staat tegenover dat uit eten en het doen van boodschapjes schreeuwend duur zijn.

• 7Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2003

• 7andré W.23-02-2009

activiteiten; zomer en winter

in Verbier valt er altijd iets te beleven. Misschien een beetje snob, maar eventjes hoger in het gebergte voel je daar niets meer van.

• 8Sfeer in stad
    • 7Cultuur

juli 2005

• 8a van meerwijk18-11-2008

uniek oord zeker voor goede skiers

Pistes zijn stijl, veel off pistes, leuke restaurants, s'nachts goede uitgaansmogelijkheden, maar toch rustig. Absoluut nummer 1 op mijn lijst van wintersportplaatsen in Europa.

• 5Skigebied beginners

Gereisd met familie in februari 2008