3-sterren appartementen Cheju

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Cheju

• 8Ellen08-01-2014

Een mooie vakantie op dit eiland!

Als je naar Zuid-Korea gaat, dan kan je een bezoek aan Jeju (of cheju) eiland eigenlijk niet overslaan. Het is anders dan het schiereiland Korea zelf, maar toch Korea. Veel mooie bezienswaardigheden. De kust, watervallen, natuur, koreaanse cultuur, kraters, vulkaan midden op het eiland, etc. Niet veel uitgaan te vinden, wel in jeju-stad. Daar is het aanbod groot. Het is wat duurder dan op het vaste land in korea, omdat dit een populair eiland is, maar nog is het niet erg duur. Als je een scooter of auto huurt (wij deden een scooter) dan kan je in een paar dagen 3 a 4, het hele eiland rondrijden en alles bekijken. Een aanrader!

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2013

• 6Chris17-06-2013

Landschap interssant vanwege vulkaan geschiedenis

De omgeving is vooral belangrijk voor Koreanen. Jeju is het honeymoon eiland. Veel lokae soap series worden hier gedraaid en dat is voor de kijkers een trekpleister.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

Alleen gereisd in mei 2013

• 9XAVIER30-10-2014

Fantastische en rustige plek

Zakenreis met partner en het was een rustig maar een heel mooi eiland

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2014

• 8huub giesbertz31-01-2006

hoy ik ben huub giesbertz en ben in 2002 in jeju geweest,en wel ten tijde van het wk dat toen in zuid korea werd gehouden. ben zeer tevreden over juju, mooie stranden en een geweldige natuur,de temperatuur in de zomer is er gemiddeld zoon 30 graden en snachts koelt het bijna niet af, dus een airco in je hotel kamer is wel een must. de 2 hotels waarin ik heb gelogeerd waren goed, maar niet zo goedkoop ( 35 euro per overnachting ) dat is zonder wat. maar dat is niet zo erg want je kunt er op iedere staathoek eten voor zoon 6 euro. het uitgaans leven is er heel behoorlijk en om de 10 meter is er een karaoke bar. in iedere bar of disco waarin ik ben geweest waaren animeer meisjes. hallason is de hoogst berg en is 2000 meter hoog, er lag toen ik er was op de top sneeuw. zou nog meer willen schrijven maar kan maar 900 tekens

• 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn