We hebben een aantal aanbieders voor Zoutelande voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Zoutelande voor je op een rij gezet:

Reviews over Zoutelande

Leuk appartement op toplocatie.

Annelies,
    22-8-2018

Het appartement ligt aan de voet van de duinen en op loopafstand van het gezellige centrum van Zoutelande.

Er zijn appartementen met een balkon of met een ruim terras met een levendig uitzicht. Het appartement is superschoon en netjes. Persoonlijk vonden wij de bedden te zacht (waren wel nieuwe matrassen) evenals het 2-zitsbankje in de kamer. Het interieur is ietwat gedateerd maar verder wel oké. De badkamer is klein maar voldoet prima. Een nadeel vonden wij dat het grasveldje vóór de terrassen en balkons een speelveld is voor (schreeuwende) kinderen van de gasten van het aangrenzende Italiaanse restaurant. Overigens hoor je er niets van als je binnen zit met de deur dicht.

Voor fietsen staan er 2 rekken echter dit zouden er iets meer mogen zijn en mét mogelijkheid tot opladen van de e-bike.

Een eigen genummerde parkeerplaats is een pré hoewel het enige stuurmanskunst vereist om door de smalle doorgang te rijden en in te parkeren.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke plek!

Marike,
    9-6-2016

Ruim en schoon appartement met een geweldig uitzicht vanaf je balkon. s Avonds zie je hier langzaam de zon ondergaan, heerlijk na een dag zon, zee strand. Er komt bijna geen gemotoriseerd verkeer langs waardoor de kinderen gemakkelijk zelf de omgeving konden ontdekken. Ook als ze de duin opgingen kon ik ze helemaal volgen tot ze boven waren. Het appartement zelf is van alle gemakken voorzien, lekkere bedden en fijne douche. De kinderen waren ook heel blij met de gratis Wifi!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Grandioos

Albert Hendriks,
    6-6-2016

Geen op of aanmerkingen dus een 9 is voor mij uitzonderlijk te geven maar in dit geval zeker verdient.

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische locatie !!

Lambregtse,
    10-4-2016

Heerlijk rustig, ruim en super schoon Appartement, met 5 min ben je bij de zee.....heerlijk! Lekkere bedden,fris opgemaakt zelfs 2 slaapkamers. Vanuit de keuken/ woonkamer kom je op een zonnig èn ruim terras. Zelfs een fijne complete keuken. Fietsen kunnen opgeladen worden. Dit is echt een aanrader voor mensen die rust en stilte wensen, de zee/ duinen vlakbij en heerlijk fietsen op walcheren, wij wensen niets meer dan dit!!

Gereisd met partner in januari 2015

Mooiste.plek van Zoutelande!

Roos verkoelen,
    8-1-2016

We genieten iedere zomervakantie , van dit mooie app.Met het balkon op het zuiden, met prachtig uitzicht. De kinderen van 9 en14 jaar, vermaken zich prima. Gezellige dorpje, met veel leuke restaurantjes. En een fijn strand, niet overvol.Teveel om op te noemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015