Sorteren

appartementen Zonnestrand (Sunny Beach)

Reviews over Zonnestrand (Sunny Beach)

Alles wat je moet weten!

Jasmijn
    26-7-2018

Oké het is maar net waar naar je op zoek bent. Je ligt niet ver van de strip dus dat is prima (tegenover flores zit een prima pinautomaat dus dat is heel fijn) wel zit je aan een grote weg. Je bent zo'n 10min onderweg denk ik. Winkel 24u open zit bij appartement zwembad is chill en veel bedjes (wifi alleen bij het zwembad). De kamers zijn niet spectaculair maar de airco werkt echt geweldig dus dat was top.

HANDIG OM TE WETEN: controleer goed of je alles hebt in je kamer en er niets kapot is. De badkamers worden best vies omdat alles nat wordt. Ene dag nieuwe handdoeken andere dag nieuw beddengoed. Maar alleen als je zelf de handdoeken verzameld.

SUNNY BEACH ALGEMEEN

Leuke plek maar de verhouding jongens meiden is 80/20 dus daar moest ik erg aan wennen. Let goed op jezelf en loop als meisje niet alleen. Vooral de viking (DGV) en dutchman waren heel leuk!

Eten is ook echt heel goedkoop!

Leuk complex.

Alexander
    21-7-2018

Top bestemming, lekker rustig gelegen op korte afstand van de boulevard en het mooie strand. Heerlijk zwembad en mooi appartement. Schoonmaak dagenlijks van het toilet en de vuilniszakken in het appartement. De rest moet je zelf onderhouden. Lakens en handdoeken om de 2-3 dagen. Koelkast wasmachine in je appartement en een nette keuken met alle gemakken. Receptie vriendelijk en vooral en engels gerelateerd daar de meeste bezoekers vooral ieren en Engelse zijn. Bakkerij en supermarkt op het complex. Bakkerij de beste met heerlijke boter croissants en alles wat je lekker vind. Zwemwater zeer schoon word zeer vaak gecontroleerd. Beveiliging 24 uur aanwezig en halen geregeld de bedjes met handdoeken leeg. Wij gaan zeker terug. Deze geboekt via een duitse reisorganisatie

Volgend jaar weer

Anoniem
    5-11-2017

Om met je vrienden op vakantie te gaaan een ideale plek. Niet een super groot balkon of altijd even warme douche, maar heel de dag ontzettend gezellig bij het zwembad. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar de uitgaansstraat en het strand. Veel nederlandse jongeren en zelfs een nederlandse bar. Elke avond voor net aan een 10tje uit eten en daarna de hele avond feesten. Zeker aan te raden, wij gaan dit jaar weer👍

Een aanrader

Joke
    26-9-2017

Hadden alleen logies appartement werd elke dag schoongemaakt schone handdoeken en 2 x schone lakens op bed personeel was vriendelijk zwembad is wat aan de kleine kant bedden werden snel bezet met handdoeken zodat er geen plaats was verder prima

Halfpension is drama

Jos
    5-9-2017

Het appartement is groot dat zeker. Verder geen schoonmaak of schoenen handdoeken ook al vraag je erom. Halfpension is een dramatische je krijgt een kaartje met 4 keuze aan menu's verder geen keuze. Geen fruit enz.

Zonnestrand (Sunny Beach) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1372 reviews