Zonnestrand (Sunny Beach)

We hebben een aantal aanbieders voor Zonnestrand (Sunny Beach) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

appartementen Zonnestrand (Sunny Beach)

Stip Reizen

Reviews over Zonnestrand (Sunny Beach)

Een aanrader

Joke,
    26-9-2017

Hadden alleen logies appartement werd elke dag schoongemaakt schone handdoeken en 2 x schone lakens op bed personeel was vriendelijk zwembad is wat aan de kleine kant bedden werden snel bezet met handdoeken zodat er geen plaats was verder prima

Gereisd met partner in september 2017

Halfpension is drama

Jos,
    5-9-2017

Het appartement is groot dat zeker. Verder geen schoonmaak of schoenen handdoeken ook al vraag je erom. Halfpension is een dramatische je krijgt een kaartje met 4 keuze aan menu's verder geen keuze. Geen fruit enz.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi verblijf!

Yara,
    29-8-2017

2pers. Appartm. Het was ontzettend groot! Airco werkt goed, matrassen zijn goed en de douche fijn. Prijs zeker waard qua verblijf. Zwembad was ook leuk maar niet heel bijzonder.Genoeg ligbedden beschikbaar bij het zwembad. Eten en drinken in Sunny beach allemaal erg goedkoop maar wij kwamen er al snel achter dat er geen gezond eten te krijgen is in en rondom de flower street.Buiten de strip om wel groente en gezond eten te krijgen!Hotel ontbijt niet bijzonder maar wel prima! Schoonmakers maken iedere dag goed schoon met nieuwe handdoeken en opgemaakte bedden. Onze opgevallen punten:in Sunny beach zelf weinig gevarieerd eten maar omliggende streken wel, je ontkomt niet aan proppers op de straat, ook een aantal die je drugs of lachgas aanbieden,Mooi strand en golven! Ook op de boot geweest achter een jetski dit is echt een aanrader! Dagje Burgas in het grote winkelcentrum ook erg leuk. Cocktails altijd 2 voor de prijs van 1!

Gereisd met partner in augustus 2017

Beter dan verwachtn

Demi,
    6-8-2017

Ik kwam zonder hoge verwachtingen naar dit hotel, maar ik moet zeggen dat het toch beter is dan verwacht. Alles was schoon, vriendelijk personeel, zwembad was schoon en ze kwamen onze kamer iedere dag schoonmaken. Enige minpunt is dat we de maandag nieuwe lakens zouden krijgen maar dit niet was gebeurd. Op een gegeven moment vroeg ik ernaar en hebben ze dit wel meteen vervangen! Verder heb ik echt niks negatiefs te melden. Alleen vind ik wel dat ze gordijnen in de douche mogen zetten, als je gedoucht hebt is de vloer nat. Ik kan je dit hotel zeker aanraden, enige ding is dat je wel ongeveer 10 minuten moet lopen tot aan de flowerstreet maar dat is zeker te doen. Voor de volgende keer ga ik wellicht opzoek naar een hotel middenin het centrum.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super

vakantie,
    5-8-2017

Fijn appartement. Niks is hier te gek. Niet perse een appartement waar alle jongeren zitten, maar zeker een appartement waar je geen last van zult ondervinden. Alles is vrij ruim en vrijwel elke dag komen ze even de boel schoonmaken opruimen. Geweldige vakantie hier gehad, alleen de ligging is niet helemaal ideaal, maar goed te doen. Zeker een aanrader voor een vakantie, ontbijten is hier alleen helaas niet echt mogelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2016