appartementen in Zermatt

We hebben een aantal aanbieders voor Zermatt voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Zermatt

• 10Pauline24-02-2019

Dit dorp heeft alles! Grote aanrader!

Groot skigebied met gondels en stoeltjesliften. Prachtig skiën bij de bekende Matterhorn. Er is ook een mogelijkheid om naar Italië te skiën. Het dorp is autovrij. Veel apres ski hutjes, en voor de liefhebber is er na/tijdens het apres ski een mcdonalds in het dorp voor een lekkere vette snack. Al met al prachtig dorp, voor zowel wandelen, skiën en apres skiën! Echte aanrader!

• 10Cultuur
    • 9Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 9Après ski
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Sharon Hoogeveen29-04-2016

Fantastische omgeving!

Hier moet je echt geweest zijn. Zermatt met zijn autovrije zones, het treintje ernaartoe. En natuurlijk de Matterhorn! Het is allemaal prachtig. Mooie natuur, schone lucht, en zelfs in hartje zomer ligt er bovenop sneeuw :-) Zeker de moeite waard om met een gondeltje naar boven te gaan. Het kost wat, maar het is het zeker waard!

• 8Skigebied gevorderden
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Mevrouw De Gruyter13-02-2015

schitterende autovrije plaats

Het dorp is heel sfeervol, de natuur subliem, de kabelbanen een unieke belevenis, ... Eén nadeel : het is er prijzig.

• 8Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Fam. van de Maat21-09-2014

Leuk dorp

Gezellig drukke winkelstraat met veel mooie (en ook dure) winkels. Grote keuze uit restaurants met o.a. typisch Zwitserse gerechten (kaasfondue en raclette).

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 8Marc22-05-2014

Wat een mooie plek

Aan de voet van de matterhorn ligt het autovrij dorpje Zermatt. in een woord geweldig.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

Gereisd in juli 1982

• 9Da11-09-2013

Fantastische start voor uitgebreide wandeltochten

Zomer 2013 hebben we met onze kinderen van 11 en 13 jaar vanuit Zermatt een drie-daagse wandeltocht gemaakt rond de bergen van Zermatt, en overnacht in twee verschillende berghutten/hotels (de Schönberghütte en Hotel du Trift). Een aanrader voor iedereen die houdt van wandelen, schone lucht, bergen en een flinke dosis energie en sterke benen heeft! Wel is het een dure omgeving, zoals veel in Zwitserland, maar daar krijg je ook iets voor terug.

augustus 2013

• 8katrien18-08-2013

Duur maar echt voor herhaling vatbaar

We wisten op voorhand dat deze bestemming ons een rib uit ons lijf zou kosten, en dit werd ook werkelijkheid. Dit buiten beschouwing gelaten, vonden we Zermatt toch een topbestemming. Zeer bijzonder door het feit dat alles autovrij is en midden tussen de machtige bergtoppen. We hadden tevens geluk dat we prachtig weer hadden waardoor we ten volle konden genieten van deze prachtige natuur. Iedereen die er komt, komt voor de geweldige natuur. Eventueel minpunt is de zeer commerciële uitbating waardoor elke bergrug en top volstaat met liften, treintjes, enz om het de minder mobiele en Japanse toerist gemakkelijk te maken.

• 5Cultuur

juli 2013

• 9Jos Lenaers10-08-2013

Zermatt

De liften en tandradtreinen zijn niet goedkoop maar toch de moeite waard, kies zeker voor een heldere dag als je naar boven gaat en maak er een daguitstap van. Bijvoorbeeld aankomst op een top (Gornergrat?) met de trein en dan een dagwandeling tot halverwege (of verder) en van daar weer terug het treintje...

• 5Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 9g_vos4428-07-2013

Grandioos

in een paar woorden GEWELDIG<SUPER<FANTASTICH

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Jacques René Herweijer12-02-2013

Waanzinnige plaats

Heerlijk autovrij dorp met een enorm gevarieerd skigebied. De restaurants op de piste zijn een beleving op zich. Apres ski op de weg naar het dorp op diverse plaatsen is geweldig. Onovertroffen bergwereld met als centrum de Matterhorn. Aangesloten met een groot skigebied in Italië. Leuke winkelstraten in het dorp geven de avond kleur.

• 10Skigebied gevorderden
    • 9Après ski