Sorteren

appartementen Zell am See

Reviews over Zell am See

Modern ingericht appartement, licht en comfortabel

Ingrid
    5-2-2018

Gelegen aan een rustige straat, op kwartiertje lopen van de AreitExpress gondellift alwaar een skibox ter beschikking is (hoort bij appartement). Met de auto: grote gratis parkeerplaats bij de AreitExpress.

Enkele supermarkten op loopafstand alsmede kleine restaurants. Voor meer keus uitwijken naar Zell am See.

Het appartement is modern ingericht en licht, alles ziet er verzorgd en schoon uit. Koken op inductie. Eigenaar is betrokken en vriendelijk. Aardige plus is dat er bij aankomst al wat schoonmaakspullen, vaatwastabletten, wc papier en vuilniszakken liggen.

Geen broodjesservice (wel een oven aanwezig).

super

fam ter horst
    31-1-2017

de ligging prima tegenover de liften appartement prima schoon mooi ingericht prima keuken tv met wel honderd zenders ben voor de 8 keer hier kom zeker terug mevrouw heimhofer super aardig zeer gunstig geprijsd

Geweldig

Giessen
    7-1-2017

Met zoon (15) die appaartement bezocht : Prachtig en compleet appartement: van handdoeken, beddegoed, wc papier, en zelfs afwastabletten. Alle apparatuur aanwezig: koelkast, afwasmachine, waterkoker, koffiezetapparaat en Nespresso-apparaat.

Zeer vriendelijke en behulpzame Nederlands sprekende eigenaar.

Prachtige ligging: Zell am See zuid (Schuettdorf), nabij winkels en restaurants (loopafstand).

Goede uitvalbasis voor verschillende uitstapjes: Grossglockner, Krimmler watervallen, Bramberg, Eagle's Nest, zoutmijnen, enz.. Ook genoeg wandelroutes aanwezig.

Jammer alleen dat in/tijdens onze herftvakantie al een hoop liften en een aantal bezienswaardigheden dicht waren ivm in orde maken voor de wintersport. Maar.... wij hebben het enorm naar ons zin gehad!!

Fantastisch appartement!

Sanne
    21-2-2015

Mooi modern ingerichte appartementen. Ruim, schoon en compleet. Eigenaren maken je vakantie compleet, vriendelijk, gastvrij en willen met alles helpen. Het eten in het cafe/restaurant beneden is absoluut aan te raden!!

Goed en mooi appartement wat gunstig gelegen is.

katja
    17-2-2015

Wij zaten in het 4 kamer appartement op de eerste etage. 3 ruime slaapkamers, ruime keuken en woonkamer. Alles zag er netjes uit. Bedden waren goed. Handdoeken: 1 "badlaken" en 1 gewone handdoek per persoon. Nadelen: geen parkeerplaats bij t appartement ( auto moet in betaalde parkeergarage zonder dakkoffer) en de douche wisselt inderdaad van temperatuur. Wij zijn erg tevreden over t appartement.

Zell am See scoort een 7,2 uit 10, op basis van 294 reviews