Sorteren

appartementen Zell am See

Reviews over Zell am See

Modern ingericht appartement, licht en comfortabel

Ingrid
    5-2-2018

Gelegen aan een rustige straat, op kwartiertje lopen van de AreitExpress gondellift alwaar een skibox ter beschikking is (hoort bij appartement). Met de auto: grote gratis parkeerplaats bij de AreitExpress.

Enkele supermarkten op loopafstand alsmede kleine restaurants. Voor meer keus uitwijken naar Zell am See.

Het appartement is modern ingericht en licht, alles ziet er verzorgd en schoon uit. Koken op inductie. Eigenaar is betrokken en vriendelijk. Aardige plus is dat er bij aankomst al wat schoonmaakspullen, vaatwastabletten, wc papier en vuilniszakken liggen.

Geen broodjesservice (wel een oven aanwezig).

Comfort, rust, geweldig uitzicht!

Joost
    30-4-2017

Appartementen comfortabel ingericht, inclusief oven en vaatwasser. Goede (en gratis) WiFi. Fantastisch en vrij uitzicht. Rustig gelegen. Vriendelijke eigenaresse. Geweldige uitvalsbasis voor wandelingen, een aantal liften is wandelend (20-30 minuten) te bereiken. En die liften zijn met de 'Zell am See - Kaprun' kaart gratis te gebruiken!

Nadelen? Voor ons niet, maar goed om te weten: eigenaresse woont op begane grond, en heeft een 'Sonnenterrasse', kan soms 'gezellig druk' zijn. Appartement ligt aan een steile weg, een kleine 2 km van het centrum van Zell am See. Goed te lopen, mits je fit bent.

Onvergetelijk verblijf!

Herman Ronk
    21-2-2017

Op 24 januari zijn we in het mooie Kaprun getrouwd. Om de rest van de dagen zo dicht mogelijk bij de piste te zitten hebben we voor deze appartementen gekozen! Samen met onze ouders, broer en zussen hebben we een week mogen genieten van deze appartementen. Zoals altijd hadden de eigenaars alles goed voorbereid en zag alles er weer tip-top uit.

De ligging van de appartementen is super, de pistes zijn op 10 minuten lopen vanaf het appartement en ook de supermarkt en bakker zijn om de hoek. Daarnaast is er in de omgeving meer dan genoeg te doen!

De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en als er iets mis is wordt je oor direct geholpen door de zeer behulpzame eigenaars.

Zeker een aanrader!

Prima plek in Zell am See!

Lisette
    14-2-2017

Met 6 personen verbleven in het bovenappartement. Twee grote slaapkamers met fijne bedden en veel opbergruimte in de inloopkasten. Deze kunnen ook dienstdoen als eenpersoons slaapcabine. Ruime badkamer met douche en bad apart van elkaar. Aparte wc in de hal. Mooi balkon met 2 zitjes. Afwasmachine, oven, voldoende huisraad (wel van alles wat).In de woonkamer/keuken is de opstelling geschikt voor (minimaal) 6 volwassenen. In deze ruimte staat ook het 3e tweepersoonsbed, wat enigszins vreemd is natuurlijk. De bank kan ook dienstdoen als slaapbank voor 2, dus zo kom je uiteindelijk aan 10 personen. Ik zou het zelf bij max. 6 volwassenen houden.

Bij ons heeft het bed in de woonkamer geen problemen gegeven omdat we gezamenlijk het licht uit deden om bijtijds te gaan slapen en vroeg weer uit de veren gingen om binnen 3 minuten lopen bij de skilift (TransXpress/Schmittenhohebaan) te staan. Perfect!! Broodjesservice ook goed geregeld met Bakker Jan.

Al met al zou ik hier zeker terug keren!

Geweldig

Giessen
    7-1-2017

Met zoon (15) die appaartement bezocht : Prachtig en compleet appartement: van handdoeken, beddegoed, wc papier, en zelfs afwastabletten. Alle apparatuur aanwezig: koelkast, afwasmachine, waterkoker, koffiezetapparaat en Nespresso-apparaat.

Zeer vriendelijke en behulpzame Nederlands sprekende eigenaar.

Prachtige ligging: Zell am See zuid (Schuettdorf), nabij winkels en restaurants (loopafstand).

Goede uitvalbasis voor verschillende uitstapjes: Grossglockner, Krimmler watervallen, Bramberg, Eagle's Nest, zoutmijnen, enz.. Ook genoeg wandelroutes aanwezig.

Jammer alleen dat in/tijdens onze herftvakantie al een hoop liften en een aantal bezienswaardigheden dicht waren ivm in orde maken voor de wintersport. Maar.... wij hebben het enorm naar ons zin gehad!!