appartementen in Zadar

appartementen Zadar

We hebben een aantal aanbieders voor Zadar voor je op een rij gezet:

Reviews over Zadar

• 8Winnepin08-09-2019

Leuke gezellige, maar drukke stad.

Leuke stad. In de avond wel druk. Mooie gebouwen.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9K. Smeets04-07-2019

Prachtige plaats, prachtig land!

In Oktober 2018 een paar dagen Kroatië gedaan. Zadar. Nog nooit in Kroatië geweest maar wat een ongelofelijk mooi land. Dit was zeer zeker niet de laatste keer. Zadar is ook echt een aanrader. Prachtige omgeving en het helderste water.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Suzy en Leo14-06-2019

Leuke stad en omgeving

Zoals de gehele Dalmatische kust biedt ook de omgeving van Zadar voor elk wat wils: de cultuurhistorische stad Zadar, gelegen aan de zee, rustige plaatsjes waar je heerlijk langs de mooie kustlijn kan wandelen en zeer mooie natuur. Zadar stad is mooi, pittoresk en klein, met stemmige straatjes en pleintjes, leuke restaurantjes met lekker eten, een brede Riva (boulevard) met op de punt het verrassende zeeorgel en 'Groet aan de zon' dat vanaf zonsondergang voor een leuk lichtspektakel zorgt.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 9douwe soepboer23-04-2019

Zadar is een zinderende beleving.

Naast megagrote jachten in de haven, ligt een klein roeibootje die elke dag tussen 07.00 en 21.00 uur vaart. Voor 6 kuna (ongeveer 1 euro pp) vaart hij je over naar de binnenstad. Beklim daarna de prachtige toren en kijk uit over het landschap van zee, bergen en de prachtige straatjes van Zadar.

april 2019

• 6Kristel31-01-2019

Gezellig, leuk uitstapje

Mooie stad om te bezoeken. Leuke binnenstad en leuke wandeling langs het water richting de zeeorgel. Lekker om daar ook nog een duik te nemen.

• 7Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

juli 2018

• 7Tamara Van Vooren03-12-2018

leuk , niet met jonge tieners wel toffe uitgang

Leuke stad maar met jonge tieners niet veel te beleven wel veel te bezichtigen en genieten van uitzicht alsook het vrije besluit om te kunnen zwemmen in de zee maar uiteindelijk verveelt dit ook . alles gaat ook vroegtijdig dicht vindt ik rond 22u is er niks meer open wel voor de jeugd dan zijn er uitgangsmogelijkheden. Als we terugkomen is het enkel ik en mijn echtgenoot .

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Cultuur
    • 3Stranden

juli 2018

• 7Gaby6829-09-2018

Prachtige stad, jammer van de mensen.

Vond de stad prachtig. Jammer van de stugge bediening en mannen die aan mijn borsten kwamen. Toen mijn man iets zei over ons drankje werd er door de ober gezegd dat het meisje niet zo moest zeuren. Ik dus, een vijftigjarige vrouw.

• 5Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 10Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Sanne19-09-2018

Onvergetelijk

Zadar is een prachtige plek van Kroatië! De "oude" stad is echt een must see. Ga de kerk in en hier kan je met trappen helemaal naar boven, het uitzicht? Adembenemend! Ook in de avond kun je hier heerlijk eten en over de kleine straatmarkt lopen.

Mocht je tijd over hebben die dan de 9 uurse boot tour langs de long Island! Een geweldige tour, goed geregeld en goed Engels sprekende gids maakt je dag onvergetelijk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Aranka15-09-2018

Ga er zeker nog een keer heen!

Zadar is een stad waar je heerlijk kan vertoeven. Prachtige monumenten, geweldig archeologisch museum en niet te vergeten het monument to the sun. Lekker eten, leuke straatjes en aardige inwoners!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Driessen12-06-2018

Leuke stad als basis om erop uit te trekken

Leuke stad. Gezellige restaurantjes om overdag of 's avonds een hapje te eten. De stad zelf heb je in 2 dagen wel gezien. Wij hebben echter vanuit Zadar verschillende uitstapjes gepland. Het ligt perfect en wanneer je terugkomt in Zadar is het genieten van de gezelligheid die de stad 's avonds te bieden heeft. Zadar heeft niet echt mooie stranden, wel is er 1 stadsstand waar gezellige muziek wordt gedraaid.

• 7Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn