Reviews over accommodaties in Yorkshire

goed

ivan,
    24-11-2015

vriendelijk personeel, bijna alles was goed en netjes er werd ook netjes gekuist. lekker ontbijt enkel erg weinig keuze. Ik kon niet slapen van iedere avond vuurwerk buiten. Van s'morgens vroeg (6:00) tot s'avonds (10:00) waren ze aan het werken (ook op zondag) hier werd ik wakker van en kon ik ook niet van slapen.

Heerlijke plek in het mooie North Yorkshire

mdevries,
    31-7-2015

Als we in Engeland zijn is dit onze favoriete bestemming. Aan de voet van de heuvels van de "North York Moors" ligt dit eeuwenoude en schilderachtige Manor House. Het huis is prachtig gerestaureerd door de eigenaar, zonder dat het ruige en desolate van het gebouw is aangetast. Het bevat verschillende appartementen die zeer compleet zijn ingericht en van alle luxe voorzien. De bedden zijn goed en in elk appartement is een goed uitgeruste keuken. We werden allerhartelijkst verwelkomd door mevrouw Bianco die een heerlijke cake voor ons had gebakken. Verse eitjes lagen klaar in een mandje in de keuken. Er was haardhout aanwezig. Vanuit Ingleby Manor lopen vele public footpaths naar het prachtige gebied in de omgeving. Een half uurtje lopen en je staat bovenop de Moors, het grootste aaneengesloten heidegebied van Europa. Een aanrader voor een rustige vakantie in een prachtig gebied.

Geweldige uitvalsbasis bij een bezoek aan York!

N Koopmanschap,
    23-8-2011

Appartement River View ligt, in een voormalige Wooden Mill, midden in York aan de rivier. Op een klein balkon kun je genieten van een prachtig uitzicht over de rivier en het oude centrum van York.

In stijl ingericht en geschikt voor vier personen. In een goed ingerichte kleine keuken kun je zelf je maaltijd klaarmaken of je kunt genieten van goed eten in de vele pubs in de buurt.

Je beschikt over een eigen parkeerplaats.

Een aanrader!