We hebben een aantal aanbieders voor Crans Montana voor je op een rij gezet:

4-sterren wintersport appartementen Crans Montana

We hebben een aantal aanbieders voor Crans Montana voor je op een rij gezet:

Reviews over Crans Montana

• 7Ellen Kassing21-03-2006

Mooie plaats en zeer mooie pistes. Vooral voor de gevorderde skier. Voor kleine kinderen ideaal. Een tip voor mensen met kinderen: Ga niet naar het Bibi Park, maar naar Tom Pouce. In de periode maart was er in het Bibi Park niets te doen.

• 9Skigebied gevorderden
    • 6Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd in maart 2006

• 7arjan leen30-12-2013

Leuk maar volgende keer weer iets anders !

Wij zaten bij Vermala +/- 800 meter de weg op bij de lift Cry Der. Het viel me op dat het overal betaald parkeren is en omdat dat de liften niet uit het dorp vertrekken en de skibussen om de 3 kwartier rijden is hier veel auto verkeer. Dorp zag er leuk uit !! Stugge mensen op de berg, seizoen moet nog beginnen maar leek al of het al aan het eind was, Poppo de was gelukkig een uitzondering deze liep in het bergrestaurant Amadeus 16.00 met een zwembroek, zwembandje's snorkel en duikbril op al dansend en zingend te werken. Was weinig sneeuw maar had ook het idee dat ze veel dicht hielden in het gebied. Ook prepareerde ze de piste's niet nadat het wel had gesneeuwd.

• 7Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in december 2013

• 7Ingrid14-11-2017

Erg duur maar daardoor wel lekker rustig.

Een mooi groot skigebied, zonnig gelegen maar de leukste dalafdaling was niet geprepareerd ondanks de goede sneeuw kwaliteit, dit vonden wij erg jammer omdat er langs die afdaling de leukste skihut zit, dit was ook al zo in 2016. Terwijl de skipas echt duur is, hierdoor is het dan wel weer een lekker rustig skigebied.

• 6Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Lucinda Moerman09-02-2008

Een heerlijke bestemming voor actieve vakanties. De natuur is voortreffelijk, nog veel ongereptheid. Je kunt hier heerlijk wandelen zonder dat je het gevoel hebt dat je omringt wordt door toeristen. Het weer was ook prettig, niet te warm.. We hadden ruime keuze tussen georganiseerde activiteiten door de plaatselijke vvv, als raften e.d. In het stadje zelf was een bioscoop, meerdere supermarkten en een elitetintje.. We waren hier voor twee weken en hebben ons geen moment verveeld.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2005

• 9Hetty 16-06-2013

Prachtig wandelgebied!

Mooie afwisselende omgeving. Om te wandelen veel mogelijkheden.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Marco Plandsoen27-02-2007

Net terug van een voorjaarsvakantie wintersport in Crans Montana. Jammer genoeg hebben we in onze periode geen verse sneeuw gehad en alleen maar zon. Hierdoor was de sneeuw na 12.00 uur erg papperig, waardoor er veel "bulten" ontstonden op de pisten, sommige stukken waren al snel ijzig.
    Het skigebied is best mooi en geschikt voor de gevorderde skier. Voor de beginner zijn er weinig geschikte pistes. De aanluiting tussen het gebied Crans-Montana en Violettes is een stoeltjelift die op volle capaciteit draait, maar bij een beetje drukte toch gauw een 30 minuten wachttijd geeft.

De Swiss Ski School in Montana is super slecht georganiseerd, het afleveren van de kinderen is chaotisch en de wil bij de organisatie om een andere taal dan Frans te spreken is er niet bij de leraren. Jammergenoeg zijn de dorpen niet autovrij, waardoor de hele dag een SUV parade plaatsvindt. Het gehalte Nederlanders en Belgen is erg hoog.

• 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 8Omgeving

Gereisd met familie in februari 2007

• 8Floor23-02-2017

Prachtig ski gebied! Mooie pistes en liften.

Erg kostbaar! Werkelijk alles is duur van de ski pas tot een kopje koffie. Zou dan ook zelf eten mee de piste opnemen of alvast boodschappen doen in NL. Crans Montana heeft geen last van massa toerisme waardoor er bijna geen wachttijden zijn bij de liften. Er zijn ook genoeg liften waardoor je sowieso niet lang hoeft te wachten. Het ski gebied is niet zo heel groot waardoor je op een dag een aantal keer dezelfde afdalingen moet maken ook jammer dat je hierdoor geen ski tochten kan maken.

• 6Skigebied gevorderden
    • 4Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Kyona06-07-2010

Leuk dorpje

Dit leuke dorpje ligt op een hoogte van ongeveer 1500 meter. Je kunt er heerlijk wandelen en winkelen.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2003

• 9marijke15-10-2004

in oktober 2004 geweest, geen sneeuw, maar toch erg mooi ,rustig, schoon gewoon schitterend. veel gewandeld met de hond, zelfs met de gondel naar boven en de hond mocht mee. het is wel wat duurder als nederland en geen euro's, je moet met de zw.frank betalen wij vonden het voor herhaling vatbaar

• 9Sfeer in stad
    • 4Après ski

Gereisd in oktober 2004

• 8Bert Scholtes13-09-2015

mooie omgeving

Geschikt voor wandelaars. Niet geschikt voor mensen die afhankelijk zijn voor een rolstoel.

• 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn