appartementen in Winnipeg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport appartementen Winnipeg

Reviews over Winnipeg

• 8heer Klumper16-08-2013

Een jarenlange vakantiebestemming

Elk jaar een weekje op bezoek bij familie en ieder jaar weer een heerlijke tijd. Winnipeg is weliswaar een grote stad, maar doet toch heel vriendelijke aan.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Maurits 11-01-2011

Uitvalsbasis naar de grote leegte

Het is weliswaar een tijdje geleden dat wij hier waren en de stad zal verder zijn uitgebouwd en gemoderniseerd, maar de grote leegte boven Winnipeg zal niet veel veranderd zijn. Winnipeg is een Canadese metropool. Zo'n stad onderscheidt zich niet echt van andere steden met een "Amerikaans" karakter. Beetje recht toe, recht aan en gebouwen flink omhoog. Maar boven Winnipeg ga je naar een grote leegte. Bossen, meren, eindeloze wegen die nergens heen lijken te gaan. Want daar wonen ook maar erg weinig mensen. Wij bezochten daar omhoog het plaatsje Balmoral en waren ook even aan de oevers van Lake Winnipeg. Mooi om te zien. Maar ga vooral in de zomer. In de winter huilen de wolven omdat de hongerig zijn...

• 7Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in juli 1972

• 8Esther12-07-2010

Stad in midden Canada

Vrij onbekende stad op een paar uur rijden van de Amerikaanse grens. 's Winters is het er erg koud en is een dikke jas zeker nodig. 's Zomers is het gelukkig warmer, vergelijkbaar met Nederland.

Er is genoeg te doen in de stad maar is geen top stad zoals Toronto of Vancouver. The Forks is zeker een bezoekje waard en ga dan ook even langs bij de markt en winkeltjes.

Ik ben hier 's winters geweest en is de stad een aantal maanden vrijwel geheel bedekt met sneeuw maar met verwarmde bushokjes is het wachten op de bus goed te doen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2006

• 8Kees van Rijn01-09-2009

prima groene stad in de prairie

Een ondergewaardeerde stad waarin het ook buiten het centrum (bijv. Corydon Ave, de Leo Mol Sculpture Garden in het Assiboine Park) veel te zien valt.

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Blue Jay29-12-2008

Einen Besuch wert

Winnipeg verfügt über eine Reihe sehenswerter Kirchen und Gebäude, sowie eine schöne Downtown.

Schade, dass die Stadt abends nicht besonders sicher ist und uns empfohlen wurde, lieber im Hotel zu bleiben.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7Priscilla25-06-2005

Winnipeg is een grote stad, waar genoeg te zien is. Jammer dat alles vlak is en er geen berg te zien is. We zijn nog naar lake Winnipeg geweest zo'n 2 uur ervandaan, heel leuk om te zien met audenthieke winkeltjes. Aardige mensen ook.

• 7Omgeving

Gereisd in juni 2005