appartementen in Unterwasser

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport appartementen Unterwasser

Reviews over Unterwasser

• 8Rob Dut07-09-2014

uitrusten en wandelen.

In dorp weinig winkels, wel supermarkt en horeca. Mooie wandeling naar waterval.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Robert07-01-2013

Traditioneel Zwitsers dorp

Een leuk klein Zwitsers dorp in een heel mooie omgeving.

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

januari 2013

• 7Angelique04-01-2009

Familiegebied/Dagjesmensen

Unterwasser vormt samen met Alt St Johan en Wildhaus het skigebied Toggenburg. Voor beginners minder geschikt gezien de steile rode pisten en verbindingspaden. Aardig voor de familie, alleen voor de kinderen jammer dat er nauwelijks landgenootjes zijn. Ook spreken de skileraren geen NL. De mensen zijn erg aardig en behulpzaam! Dorpje zelf heeft een skihut, bar/disco bij hotel Sternen (geluidsoverlast?!) en grote schuur voor oudejaarsfeest. Wij zaten rustig bij hotel Säntis. Met de feestdagen werden we overspoeld met Zwitsers en Duitsers waardoor het te lang wachten was bij de liften (vooral naar het bergstation).

• 8Sfeer in stad

december 2008

• 7Angelique04-01-2009

Familiegebied/Dagjesmensen

In Unterwasser heb je een skihut en disco/kroeg bij hotel Sternen (geluidsoverlast?!) en er was een grote schuur afgeladen met oudjaar. Wij zaten rustig bij hotel Säntis. Van buiten zag het uitgaansgebeuren er wel gezellig uit. Het is een echt familiegebied. Op de berg aardige restaurants en gevarieerd eten. De mensen zijn hier erg aardig en behulpzaam! Nadeel voor de kinderen kan zijn dat er nauwelijks landgenootjes zijn en ook geen NL gesproken wordt door de skileraren. Dorpje zelf is klein, vormt samen met Alt St Johan en Wildhaus het skigebied Toggenburg. In de regio blijkbaar erg geliefd want met de feestdagen was het ontzettend druk met dagjesmensen uit Duitsland en Zwitserland. Dat maakte het skien gezellig maar wel erg lang wachten bij de liften.

januari 2009

• 8Anja06-03-2006

Mooi wintersportgebied en nog onontdekt door de meute, 60km piste, erg veel rood, maar onze kids konden ze prima af. Pistes werden erg goed onderhouden, petje af! Erg rustig voor de voorjaarsvakantie!!! geen wachtrijen bij de liften, verbindingen naar de andere dorpen zijn uitstekend te skieen zowel heen als terug.

Gereisd met vrienden in februari 2006