We hebben een aantal aanbieders voor Samoëns voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Samoëns voor je op een rij gezet:

Reviews over Samoëns

• 8nknl02-08-2012

Leuk dorp voor zomervakantie

Leuk dorpje met aantal goede restaurants.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2012

• 10Anonyme11-02-2010

Cool!!!!

Cette station est plus que géniale!!!!!!!!!!!Vous pouvez choisir pleins de pistes et un circuit originale pour bien s'amusez!!!!!!!!!!!!!!!

• 10Skigebied beginners
    • 9Après ski
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in februari 1991

• 7angela06-03-2008

wij waren in samoens vanaf 22 febr. 2008 in app. le cour het app. was klein en in de sl.kamer moet je bukken en oppassen dat je je hoofd niet stoot het enige voordeel was dat het elke dag schoon gemaakt werd het gebied is mooi om te skien vooral de 15 km afdaling naar dat app. gaan we niet meer maar het gebied is fijn om te skien en het dorp is leuk alleen jammer dat je overal moeten boeken om uit eten te gaan

• 7Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 5Après ski
    • 6Omgeving

Gereisd met familie in februari 2008

• 9katja03-01-2008

Heerlijk authentiek dorp. Je kan beter net buiten het dorp je boodschappen doen daar is een er is een grote Champignon. Alle is in het dorp aanwezig. Leuke restaurantjes, winkeltjes etc. Goed skigebied. Als je naar Grand massive wl zou ik eerder hier naar toe gaan dan naar Flaine. Dat is een groot betondorp

• 6Skigebied beginners
    • 6Après ski

Gereisd in januari 2008

• 10nicole21-06-2018

juin a Samoens

Un peu d'animations en JUIN 2018, suffisamment pour nous qui recherchons la tranquilité. Week end botanique très apprécié....nous avons appris beaucoup sur les plantes et les insectes. Restaurant prix raisonnable, et grands écrans prévus pour les amateurs de foot. Village de montagne très agréable, office du tourisme au centre, personnel compétent, belles ballades à faire. Bref....nous y reviendrons..... MAIS NOUS AVONS ENTENDU DIRE QUE LE JARDIN BOTANIQUE RISQUAIT DE DISPARAITRE POUR ACCUEILLIR DES FAMILLES EN PIQUE NIQUE.....J espère que c'est faux....trop de belles plantes à voir....en toutes saisons.....CE SERAIT UN CRIME.....J'espère que les habitants se mobiliseront si .....Je vais suivre ceci de pres.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8m.weij19-03-2006

prachtig dorp zonder hoge gebouwen. sfeervol dorp. Erg druk veel engelsen.

• 8Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 1Après ski

Gereisd met familie in februari 2006

• 9MOREAU 05-12-2011

excellent séjour

Les commerces, cinéma, restaurants et animations font de ce village un endroit idéal pour des vacances réussies

• 9Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 8Après ski
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

januari 2011

• 7Claire08-07-2015

Village typique super dynamique

je ne peux estimer le ski j'y suis allée en été uniquement mais Samoens est un super village savoyard super dynamique que je recommande

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2015

• 10marieke17-01-2008

ik vind het een heel leuk dorp klein maar gezellig. en een ontzettend mooi uitzicht. wil je gezelligheid maar ook rust. samoens is een perfecte plek.

• 10Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 10Après ski

Gereisd in januari 2008

• 8Maaike29-01-2009

Schattig dorpje, weinig te beleven

Samoëns is een schattig dorpje. Leuk verlicht, weinig tot geen hoogbouw. Schattige winkeltjes. Het vinden van een gezellig restaurant levert wel problemen op, wij hebben zo niets kunnen vinden wat echt gezellig was. Omdat het Michelinsterrestaurant ons erg gezellig, maar vooral ook duur leek, zijn we in de plaatselijke pizzaria belandt. Geen succes! De apres-ski hebben we al helemaal niet kunnen vinden. De skibus was goed geregeld. De pistes waren goed en als je een skipas voor het hele Le Grand-Massif gebied hebt, dan kun je alle kanten op skiën. Er was alleen 10 dagen geen sneeuw gevallen, waardoor de sneeuw op de pistes van Samoëns zelf slechter werd...gelukkig gingen de pistes niet dicht en konden we naar andere plaatsen toe skiën. Alleen de dalafdaling, die was niet mogelijk

• 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners