We hebben een aantal aanbieders voor Sölden voor je op een rij gezet:

Dagen regen6667101011118666

Reviews over Sölden

• 8Dave06-11-2009

druk, maar gezellig

Solden is een uitgestrekte plaats met veel vrije ruimte in het dorp. Helaas gaan er maar 2 gondels naar boven zodat de wachttijden 's morgens vroeg snel oplopen. Er is een 3e gondel gepland, maar dat duurt nog een paar jaar. De drukte ben je redelijk snel kwijt als je verder het gebied in gaat, maar echt rustig wordt het haast nooit. Goede variatie in pistes, al ben je wel lang onderweg voordat je op de gletsjer staat. Er zouden wat meer restaurantjes in het gebied mogen zitten; want het is (zeker bij slechter weer) lastig om een zitplek te vinden rondom de lunch. Apres-ski in de Almrausch is Nederlandstalig georienteerd en geniaal. Vrijwel alles kan en mag.

• 7Sfeer in stad
    • 6Skigebied beginners

Gereisd met vrienden in november 2009

• 9maes11-02-2010

Uitstekend

prachtige wintersportbestemming met eenruim aanbod aan pistes

• 9Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Sommer26-08-2010

Großes Sölden

Im Moment wird viel gebaut im Ortskern von Sölden. Teilweise werden Bauten hingestellt, die nicht für diese Landschaft sprechen. Könnte man nicht zum Wandern auf den Berg oder in ein anderes Tal gehen, wäre mir der Rummel auf Dauer zu stark. Im Winter möchte ich auf gar keinen Fall in diesem Ort sein.

• 6Cultuur

januari 2010

• 9bert07-01-2005

Eind november 2004 lang weekend geweest; alleen op de gletscher kunnen skien, wat wel jammer was. Je moest iedere dag met bus of auto via de Gletscher Strasse naar boven (1/2 uur rijden). Liftprijzen e.d. zijn aan de hoge kant. Uitstekende brede pistes en prima sneeuw. Ik kan mij voorstellen dat er mensen alleen voor de apres-ski naar Soelden gaan. Goed eten voor relatief lage prijzen. Lijkt me een must voor alle jeugdigen. Ik ga zeker nog eens terug.

• 9Skigebied beginners

Gereisd in januari 2005

• 9Jacob22-10-2003

Schitterend skigebied. Is zelfs nog beter geworden door de opening van twee nieuwe liftverbindingen met de gletscher (Schwarze Schneid).

• 10Sfeer in stad
    • 10Après ski

Gereisd in oktober 2003

• 8mark visscher06-06-2011

het was weer leuk

solden is heel leuk, zeker dit jaar weer heen in december.

• 7Skigebied beginners
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in december 2010

• 8Travel Till29-07-2009

Top für Einsteiger

Sölden ist und bleibt ein gutes Skigebiet, nicht zu zuletzt seiner beiden Gletscher Tiefenbach und Rettenbach, die sogar im Sommer Skivergnügen bescheren. Neben Sölden/Hochsölden ist ideal für Skiurlauber mit Familien, aber auch Partymäßig geht einiges in Sölden, Hochsölden dann eher für die Kiddies. Habe hier übrigens 1995 meinen Übungsleiter Grundstufe vom WSV absolviert!

• 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in april 2007

• 9Gerdy Siemerink11-02-2009

Fantastisch ski-oord!

Elk jaar gaan we weer naar Sölden! Je raakt er nooit op uitgekeken en ze hebben fantastische pistes! Ook het apres-skiën is er geweldig!

• 7Skigebied beginners
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 6Rob Damen16-02-2009

Tegenvaller

Ik vond het jammer dat de doorgaande weg dwars door het centrum van Sölden loopt, waardoor er niet echt een gezellige knusse dorpskern is. Er zijn twee grote liften die je vanuit het dorp naar het skigebied brengen, deze hadden tezamen tijdens ons verblijf (7-14 Feb) genoeg capaciteit. De liftpas vond ik uiterst duur (Eur 212 voor 6 dgn) zeker gezien het feit dat de gletschers tijdens ons verblijf maar een halve dag bereikbaar waren (5,5 dagen dicht door wind en ander gevaar). Gezien het feit dat de helft v/d pistes op de gletscher ligt was er maar zeer beperkt skiplezier. Pistes waren wel goed geprepareerd, en liften gaan vroeg open (8 uur). Apres ski was gezellig doordat we met 11 man waren (m/v 50/50) maar het ontbrak aan een leuke ouderwets gezellige apres ski tent. Het was of uitsluitend duits oostenrijks, of uitsluitend nederlands. Ook de verhouding man /vrouw (70/30) vond ik een beetje jammer. Eten op de berg was lekker maar porties klein.

• 6Sfeer in stad
    • 5Skigebied beginners
    • 6Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9elien29-06-2007

hallo, beste lezer,

ik ben vorige zomer naar sölden geweest, en ik vind het er echt prachtig. zeer mooi berglandschap, voldoende winkels, mooie bergbanen, veel verschillende mogelijkheden voor ontspanning.

echt, als je iemand bent die van bergen houdt, moet je dit gebied zeker bezoeken.

• 5Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2006