• 4.994

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

A-m-a-z-i-n-g

Rosalie,
    8-12-2018

Wij hebben in deze Periode nog heerlijk kunnen genieten van prachtige sneeuw. Wij zaten in het appartement Kilimanjaro. Deze accommodatie was in 1 woord: P-e-r-f-e-c-t! De skipistes condities waren echt Super, zelfs tiefschnee kunnen skieën is toch fantastisch! Wij komen elk jaar met veel plezier terug. Ook wij raden anderen aan om hier te verblijven. Laat je verwonderen, hoe mooi het er is :) .. Wij voelden ons helemaal thuis <3! Tot volgend jaar :D

Grandioos

Nick,
    8-12-2018

Wat een ervaring! Wij zaten met een groep in de Kilimanjaro in augustus en niet alleen het weer was fantastisch maar het appartement voldeed aan alle wensen die je maar kon bedenken! Voor de kinderen was er een speelplaats en een mooi zwembad! Faciliteiten als een supermarkt en bakker zitten op loopafstand. Al met al mijn welverdiende complimenten zeker waard! De inrichting van dit appartement is ook 1 om jaloers van te worden het voelde voor ons als een oase van rust! De omgeving staat gelijk aan het appartement, mooie bergen om te wandelen en/of te fietsen of andere leuke activiteiten! Ik heb een geweldige vakantie gehad en kom zeker terug! Dank jullie wel.

Nick

Helemaal top !!👍👍

Bas Roos,
    21-10-2018

Super relaxte accommodatie. Eigenaars zijn top. Komen graag weer terug.

Volgend jaar weer..

Remy,
    19-10-2018

Super verblijf en schitterende omgeving..

Helmut en Leonie weten precies waar je moet zijn...

Fantastische vakantie!

Marjonel de Wit,
    19-10-2018

Dit jaar wederom een supervakantie gehad. Mooi ruim appartement, leuke speelkamer en fantastische tuin met veel speelmogelijkheden! 'S avonds veel gezelligheid aan de bar. In de omgeving is veel te doen! Kortom een geweldige vakantie gehad bij de familie van Schijndel.