Sorteren

4.205

wintersport appartementen Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Dit is pas echt vakantie!

Familie van Bussel
    13-7-2018
    Precies een week in deze accommodatie verbleven. Dit was echt de perfecte vakantie! Je komt aan, wordt heel gastvrij en hartelijk ontvangen. Het appartement in een woord geweldig. Zeer luxe, opgemaakte bedden bij aankomst, handdoeken pakket, welkomstdrankje en welkomstpakket; dit alles geheel onverwachts. Zelfs de broodjes staan ‘s ochtends in een mooie mand voor je deur. Verder goede service tijdens verblijf en zeer goede tips over bezienswaardigheden, activiteiten, advies op maat over wandelroutes met pubers. Dit gebied in Oostenrijk heeft zoveel moois te bieden. Overdag actief bezig en bij terugkeer in het appartement kom je letterlijk tot rust. Vele bergtoppen beklommen......deze vakantie was top!

Super

Fleur
    11-7-2018

Mooi en verzorgd appartement, zeer vriendelijk ontvangen.

Prachtige en kindvriendelijke omgeving! We hebben een heerlijke week gehad.

We hebben genoten in Karinthië

Carla
    11-7-2018

Uitstekende omgeving voor mensen die van wandelen houden.

Prima vertrekpunt voor tripjes naar Italië en Slovenië.

Geweldig!

Echt
    11-7-2018
    Het appartement is gelegen in een rustige omgeving, dicht bij het centrum met winkels, restaurants, bussen en lift. Het balkon biedt een prachtig uitzicht op de bergen (o.a. Ifen) en het kerkje van Riezlern, Het fraai ingerichte appartement is van alle gemakken voorzien. De gastvouw is bijzonder aardig en gastvrij.

Thuiskomen in een prachtig land!

Eveline Witte
    10-7-2018
    Het huis ligt prachtig gelegen in de Zugspitzarena en heeft beneden 2 aangepaste appartementen voor minder validen. Hier hebben wij graag gebruik van gemaakt. Het is netjes, schoon en ruim opgezet. De aanpassingen voldeden aan de verwachtingen en de eigenaren denken mee wanneer er zaken zijn waar je tegenaan loopt. Voor de kinderen is er een kleine speeltuin. De omgeving is schitterend. Veel te doen en ook geschikt voor rolstoelgebruikers. We hebben een top tijd gehad!
Oostenrijk scoort een 8 uit 10, op basis van 20284 reviews