Appartementen Oostenrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Oostenrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Meint en Alicia,
    25-3-2019

Geweldig appartement, zeer sfeervol, schoon en hele leuke eigenaren !! Prachtige omgeving en skigebied. We komen absoluut weer terug !

Gereisd met partner in maart 2019

Super

Marion Bierens,
    24-3-2019

Ik verbleef met mijn dochters in appartement Wiesengrund. Wat een fijn appartement. Ongelooflijk vriendelijke mensen die met raad en daad bij staan. Fijne ontspannen communicatie vooraf en achteraf . Alles perfect in orde. Topplek. Echte aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Voor herhaling: Top appartement en gastvrijheid!

fam. de Reus,
    19-3-2019

Mooi appartement met een gezellige stube en een leuke speelkamer voor de kinderen. We hebben ons uitstekend vermaakt hier. De eigenaren zijn zeer gastvrij en houden van gezelligheid net als wij. Gezellige avonden gehad in de stube terwijl de kinderen heerlijk speelden met elkaar. Zeker voor herhaling.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Ideale (korte) vakantiebestemming

Marc van Ham,
    13-3-2019

Haus Brabant is een heerlijk gezellig thuis komen. Ik ben hier al meerdere keren geweest met vrienden en mijn gezin en elke keer is het weer een warm onthaal door de gastheer en vrouw Helmut en Leonie. De ligging waanzinnig en ideaal voor een ieder, want je kunt er relaxen, rustig wandelen en extremere expedities uitvoeren. Dit alles binnen handbereik of met een korte auto/bus rit te doen.

De kamers zijn geweldig, netjes, groot en van alle gemakken voorzien en om een geweldige dag af te sluiten, opent Helmut de Stube onder het complex, waar je nog lekker kunt na-borrelen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heerlijk genieten!

Familie Bazelmans,
    12-3-2019

Wat weer een fantastische wintersport bij deze gastvrije familie! Fijn appartement, van alle gemakken voorzien. De piste en bushalte echt op loopafstand! Ook met je skischoenen aan. Het dorp bied voldoende mogelijkheden. Binnenzwembad in het dorp, meer dan genoeg eetgelegenheden. Ook de afhaalpizza was heerlijk! Wij gaan volgend jaar weer!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019