Obermaiselstein

appartementen in Obermaiselstein

We hebben een aantal aanbieders voor Obermaiselstein voor je op een rij gezet:

Reviews over Obermaiselstein

• 9Roman04-02-2013

Prachtige omgeving

Vlakbij Obermaiselstein liggen diverse mooie en leuke en overzichtelijke skigebieden zoals, Grasgehren en Balderschwang. De omgeving is ook prachtig de weg over de hoogste pas van Duitsland Riedbergpas is een aanrader.

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 8Elvira02-09-2012

Erg mooi

Omgeving en ligging is erg mooi. Goede uitvalsbasis voor wandelpaden en andere leuke activiteiten. Dorp heeft basale dingen zoals een bakker, een paar restaurantjes, een soort gemeentehuis e.d.

Ik ben zelf wel meer van drukkere en grotere dorpen/steden, waardoor ik mij na een week wel ging vervelen, maar als ik nog eens rust zoek, of op wintersport wil, kom ik terug.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving

juni 2012

• 8Teun palm26-07-2012

Een mooi dorp.

Aan te bevelenis de dorpsstube Hirsch. Gastvrij en heerlijk eten uit de Beierse keuken. Reserveren is wel aan te bevelen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2012

• 6Mirte21-02-2010

Veel skigebieden in de omgeving

Obermaiselstein ligt centraal in Oberallgau. Vanuit dit dorp zijn (ook met de skibus) veel verschillende skigebieden bereikbaar. Veel beginnersgebieden, maar ook voldoende rode en zwarte pistes voor de meer gevorderde skieer. Het dorp zelf stelt niet heel veel voor, maar is een prima uitvalsbasis.

• 6Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9De reviewers27-12-2009

Een echt familieskigebied

Obermaiselstein is centraal gelegen tussen 5 skigebieden die met de auto in maximaal 15 minuten te bereiken zijn. Bij alle gebieden kun je uitstekend parkeren en wachttijden bij de liften kennen ze daar niet. De gebieden rond Obermaiselstein zijn uitermate geschikt voor beginners, met toch ook een mogelijkheid om nu en dan een iets moeilijkere helling te proberen. Gevorderde skiers kunnen beter naar het 7 kilometer verderop gelegen Oberstdorf gaan, of het Kleinwalsertal. Ook deze grotere gebieden zijn uitstekend te bereiken vanuit Obermaiselstein. Accomodaties in het dorp zijn degelijk, simpel en goed. Apres ski kent men hier niet. Het dorp is dus uitermate geschikt voor gezinnen met jongere kinderen.

• 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

december 2009

• 8John Wilbrink16-01-2007

Ideaal skigebied voor beginners en vooral gezinnen met kinderen. Het zijn geen grote skigebieden maar je kunt er geweldig terecht. Wij komen er nu voor de 5e keer en hebben het er altijd weer naar ons zin. Zelfs nu na 5 jaar zijn we er niet in geslaagd om alle vijf de skigebieden te bezoeken, we komen elk jaar weer tijd tekort. Dus keus genoeg. De prijzen zijn zéér betaalbaar, vooral voor de appartementen en ook de skipas is lekker niet duur. De reisafstand is ideaal bij het begin van de echte bergen kun je gelijk uitstappen. Het is nagenoeg sneeuwzeker, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Het dorp ligt 7 kilometer af van Oberstdorf waar in 2006 de wereldkampioenschappen FIS werden gehouden. En dat doen ze echt niet op een klein heuveltje. Het is geen dorp voor een Apres Ski feest maar je kunt er voor de rest lekker terecht, goed, uitgebreid en goedkoop eten, leuke tentjes en zeer gemudlich. Dit is gewoon altijd een succes. Laat de massa maar doorrijden naar Oostenrijk.

• 8Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden