Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

appartementen in Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport appartementen Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

Weer & Klimaat Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. ()12°16°21°25°28°27°24°19°12°
Min. temp. ()13°16°19°19°16°11°
Zeewatertemp ()10°15°15°20°21°25°26°23°19°14°
Dagen regen667766455577

Reviews over Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

• 5Ed30-07-2018

Niet meer.

Zwembad, winkel en animatie was prima. Camping is verder rommelig. We hadden geboekt en ter plaatse waren er nog opties om te kiezen, maar uiteindelijk weet de receptie niet waar je staat. Dat ondervonden wij op het moment dat we een dagje weg gingen met de camper. Weg plek! Muggen is een groot nadeel. Vervoer naar het strand prima, maar het strand is niet geweldig. Veel rommel en je kunt zien dat het hier stopt qua strand.

• 8Uitgaanslevenn
    • 4Zorg voor natuur

juli 2018

• 9Paula Mota24-08-2017

On reviendras

Seule chose a améliorer ,la plage.On a pas bcp d'espace quand on lue pas de lits a la plage, mais son restaurant veux le détour.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2017

• 8RAFFIN24-08-2017

Rien de particulier...

Il n'y a pas beaucoup de centres d'intérêt à visiter en toute proximité de Lido di Spina, hormis la ville de Comacchio ("La petite Venise") et les différentes staions balnéaires alentours où un marché nocturne se déplace de soir en soir (grand marché mais sans grand intérêt...). A 20 / 30 km se trouve également la jolie vielle de Ravenne. Plus loin, Venise se situe à 120 km et il faut environ 2 heures à l'aller et autant au retour pour aller visiter la République de San Marin, située à une centaine de kilomètres... Tout dépend de la façon dont on souhaite profiter des es vacances !

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

• 7Lisa Hansen 03-08-2017

Nice place

Nice people Nice place😀 Did not like the Beach very much. More a pool family.

• 5Stranden

• 9BORGEL24-07-2017

très agréable

Cela nous a fait pensé à la Camargue.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

• 9Jean-François BICHET01-07-2016

Site très agréable

Lido di Spina est une ville de résidences de vacances très agréable, avec de belles plages et un environnement très vert.

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Karsten Hörter20-05-2016

Ein sehr ruhiger Badeort zum abschalten

Kein Ort mit Nachtleben. Aber die findet sich gleich im Nachbarort. Auch findet sich alles andere in der Umgebung was man sich wünscht. Lido di Spina selbst macht ein wenig den Eindruck von einem vergessene n Badeort. Aber das macht aber auch seinen Reiz aus. Wer Ruhe und ruhigen italienischen Alltag sucht und mobil ist, ist hier richtig aufgehoben. Mir gefällt es hier und bin nun schon zum vierten Mal hier.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 5Zorg voor natuur

mei 2016

• 8Peha18-02-2016

Fantastisch - naar onze wens wel

Leuke excursies (nog niet gedaan, maar 2016 zeker wel) o.a. traditionele mossel en clamvisserij. Die hebben wij veel gegeten, heerlijk. Shoppingliefhebber? dan is er o.a. op 3 km afstand Lido di Estensi met lange winkelstraat met mooie winkels. Leuke markt in Spina zelf, dezelfde markt is elke dag in een ander plaatsje in de omgeving, bijv. Porto Garibaldi. Zeer vriendelijk winkelpersoneel, allemaal zeer behulpzaam in het helpen oefenen van onze Italiaanse taal. Italianen waarderen het enorm indien je je best doet de taal te spreken en lijken nog veel behulpzamer dan ze al zijn. Op 5 km afstand grote supermercados, op 10 km afstand een zeer groot winkelcentrum waaronder Bennet (Centri commerciali) bij Commacchio, wat een zeer leuk authentiek plaatsje is en wel klein Venetie wordt genoemd. Vul zelf in waarom dat zo is. wij hebben in 2015 nog niet alles gezien en het is ons enorm goed bevallen dus gaan 2016 terug. Voor ons een toplocatie

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Fabian03-09-2015

Ruhiger Ort

Wir waren zwei / drei mal in Lido di Spina mit dem Fahrrad, die üblichen Läden, ein paar Cafes und Restaurants. Nachtleben etc. können wir nichts dazu sagen. War interessant am Markttag durch die Straßen zu Bummeln.

augustus 2015

• 9Koos Heinsius07-08-2015

Fantastische plek om je vakantie te vieren.

Het is een camping voor jong en oud. Grootste deel bestaat uit families met kinderen. Op de camping zijn veel activiteiten die je met anderen kan doen of met het animatieteam. De Camping ligt 800 meter van het strand, het is aan te lopen, maar er rijd ook regelmatig een bus. De zee is langzaam aflopend. Er is ook animatie op het strand en verschillende verhuur van watersporten. De camping heeft een privéstrand, waar je ligbed en parasol kunt huren, maar is ook een vrij gedeelte. Er is een restaurant van Lido di spina, waar je heerlijk kunt eten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur