Appartementen Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Magisch

Astrid,
    1-3-2019

Skien in Dolomiti Superski is het Walhalla! Vanaf Wolkenstein kom je overal. Prima locatie om vanaf hier te vertrekken. Onze onvoorstelbaar mooiste afdaling is in Alta Badia, ski (zo vroeg mogelijk) naar Armentarola om vervolgens een taxi naar de Falzarego-pas te nemen. Met de gondel dag je dan naar een hoogte van 2.770 m waar de afdaling begint (overnachten hier is overigens magisch!). Vooral het eerste stuk is het alsof je op de maan bent, ruige hoge rotsen, heerlijke pistes en ongelooflijke uitzichten! Halverwege is een mixed grill bij Scotoni een must! Terug naar het beginpunt kunt u met een soort ecotazi. De skiërs worden vanaf de Capanna Alpina in de richting van Armentarola aan een touw door paarden door het dal getrokken.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Na 21 jaar voelt het als thuiskomen in de Dolomiet

Emming,
    24-2-2019

Mooi en rustig gelegen appartementencomplex aan de hoofdstraat van st Christina met een geweldig uitzicht op de saslong en sassolungo gebergte. Bushalte voor de deur, leuke bars, restaurants, Spar, skiverhuur, winkels en skischool naast de deur gelegen tot max 5 minuten wandelen.

Laat Italië en Dolomieten ver weg klinken maar het is die 2 uurtjes extra in de auto meer dan waard, eenmaal in de Dolomieten geweest dan ben je verkocht en zitten de Dolomieten in je hart.

Geweldig geprepareerde en rustige pistes, geen wachtrijen voor de liften, geweldig eten en drinken, de locale bevolking zijn heel gastvrij en niet te vergeten heel sneeuwzeker en gemiddeld 300 dagen zon per jaar.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Het was top!

lisa scheiberlich,
    11-2-2019

Mijn verblijf in Residance Campo smith was heel fijn! We waren met school op buitenlandse reis en we verbleven met zijn 3en in een kamer. De kamer was luxe ingericht en we hadden een heel mooi en groot balkon! Het enige minpuntje was dat de douche best wel klein was. Ook ben ik heel erg tevreden over de gang van zaken bij Campo Smith. Onze deur was namelijk kapot en dit was binnnen een paar uur opgelost!! Ook de ligging van het apartementen complex was heel fijn (de piste ligt er letterlijk naast). Wij hebben een fijn verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fijn appartement, geweldig skigebied

B.,
    6-3-2018

Mooi, schoon en ruim appartement. Wij waren met 4 prs in twee kamer appartement (nr 268), twee verdiepingen, twee badkamers en twee balkons met mooi uitzicht op de bergen. Klein keukentje met tweepits kookstel, percurator om koffie te zetten, geen oven of magnetron, afwaspakketje incl theedoeken lag klaar. Halverwege de week schone handdoeken. Appartement was wel iets gehorig, dwz last gehad van luidruchtige groep. Bij normaal verblijf is geluid denk ik geen probleem. Auto staat overdekt in garage, maar parkeerplaatsen zijn erg smal. Als appartementen bijna allemaal bezet zijn kan dat probleem zijn. Skibus lijn 1 naar de Saslong lift stopt vlakbij, kort straatje om ernaartoe te lopen is deels erg stijl, in paar minuten bij de lift of overstappen op skibus naar andere liften. Als je niet met de skibus wil kan je ook voor €5 per dag terecht op de parkeerplaats naast de liften en het enige apresski terras.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch verblijf bij Eurochalet

Martina,
    7-1-2018

Al jaren boeken wij bij Lea, de eigenaresse van de appartementen van Eurochalet. Goede communicatie en erg klantvriendelijk en duidelijk.

Je zit dicht in het gezellige centrum, leuke winkeltjes en bezigheden. De wegen zijn erg goed, ook bij sneeuw, deze worden namelijk snel sneeuw/ijsvrij gemaakt.

Het appartement is prima. Schoon, groot genoeg en fijne extra's als een wasmachine en vaatwasser (vooral de wasmachine is een voordeel, als je gaat skiën/snowboarden, kun je alles mooi uitwassen). Daarnaast zijn de handoeken erg zacht/groot en de bedden slapen goed. Strijkplank/ijzer aanwezig. Ruime hoeveelheid pannen/servies/bestek.

Skigebied: Dolomiti Superski erg fijn. Je zit niet direct aan de piste, maar met een korte trip met de auto/bus ben je binnen no-time op de mooiste ski-locaties. De Col Rodella, die in Campitello ligt, is wel op loopafstand te doen. Dit is ook een erg mooi skigebied.

Al met al; een fijne locatie met erg vriendelijk personeel. Zeker een plek om meerdere keren terug te keren.

Gereisd met partner in januari 2018