appartementen in Huntsville

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport appartementen Huntsville

Reviews over Huntsville

• 8finderwoman1929-08-2016

Sfeervol stadje

Gezellig, fijne stad om je tijd door te brengen.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Bonehead13-07-2014

Leuk stadje

Huntsville is een leuk stadje zo'n 65 kilometer ten westen van Algonquin Provincial Park. Het is toeristisch maar niet te toeristisch. Er heerst een leuke sfeer en met name Main Street is een leuke straat om even door heen te lopen. Wil je Algonquin Park bezoeken is het zeker te adviseren om in Huntsville te overnachten.

• 4Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2014

• 9P. Terpstra04-10-2013

Huntsville de m oeite waard

Huntsville is prachtig om te zijn en daarnaast is het een mooie plaats om te over achten en de omgeving te verkennen. wij zijn niet in het uitgaansleven geweest. Onze voorkeur ging uit naar de omgeving

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juni 2008

• 7Guido15-04-2012

Uitvalsbasis voor Alqonquin park

In april enkele dagen verbleven. Het is DE plaats om te overnachten als je het Alqonquin park wilt bezoeken. Meer niet. En dat terwijl het nog zeker 35 km van het park af ligt. Er zijn enkele restaurants en winkels, en buiten het dorp een groot plein met enkele winkels zoals Wallmart en 2 familie restaurants (Kelsey's en East Side Mario's). Hier zijn ook enkele nieuwe hotels gevestigd, namelijk Holiday Inn, Motel 6 en Best Western. Wij hebben het puur als uitvalsbasis gebruikt.

• 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2012

• 8Jeroen14-06-2011

Mooi klein plaatsje naast het Algonquin NP

Als je het NP gaat bezoeken is het een heerlijke plek om te overnachten. Het kleine centrumpje is zo'n typisch Canadees straatje met uitstraling. Veel mensen vanuit Toronto en omgeving trekken naar deze regio toe in hun lange weekends. Het valt te begrijpen waarom met die mooie natuur. Het toppunt van Huntsville zelf is de winkel die snoep & ijsjes verkoopt. Ga langs, je begrijpt meteen wat ik bedoel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7johan16-06-2010

Leuke plek vlak bij Algonquin park

Huntville ligt vlak bij het natuurpark. In huntsville zijn een paar restaurantjes

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 9gerda engels20-05-2008

net terug erg fijn geweest in hunstville alles wat je nodig hebt is daar aanwezig in Rainbow in geweest erg mooi en schoon en erg knus. een aan rader voor en mooie vacantie in de natuur . geweest van 30-04-08 tm 10-05-08

• 9Cultuur

Gereisd in mei 2008

• 9wilma van den bedum20-09-2007

wij waren afgelopen augustus voor 3 dagen in huntsville. wij hebben enorm genoten van ons verblijf in de king william inn en de prachtige omgeving van huntsville. de mensen daar en trouwens overal in canada zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. volgend jaar gaan we zeker terug naar canada en zeker weer naar huntsville

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7Jeroen09-07-2007

Rustig vakantiedorpje. Wij waren niet in het hoogseizoen daar, dus rustig was het zeker. Vanuit Huntsville het schitterende Algonquin NP bezocht. Het weer was helaas niet al te goed toen we er waren.

Gereisd met partner in mei 2005

• 8lianne du pau31-08-2006

wij hebben een groot gedeeltje van ontario doorgereden. Omgeving huntsville 5 dagen bezocht. Heerlijk rustig en toch ook leuke dorpjes, huntsville/bracebridge om je vakantie prima door te brengen. Veel water (meren) dus ook zwemmen etc is prima voor kinderen. Toeristen info werkt daar zeer prima. Ze helpen je goed en hebben voldoende informatie. Kortom mooie omgeving en leuk reisdoel. Afstanden in Ontario/canada zijn groot. Dus neem de tijd.

Gereisd met familie in augustus 2006

10 van de 11 reviews gezien