appartementen in Hradec Králové

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport appartementen Hradec Králové

Reviews over Hradec Králové

• 10Travel-sounds.com26-04-2016

Wundervoll mit einzigartigen Überraschungen

Die Altstadt ist zu Recht berühmt, der Aufstieg auf den weissen Turm lohnt sich und man kann sehr entspannt bummeln. Aber ich habe eine wundervolle Überraschung erlebt, mit der ich nicht gerechnet hätte: der Jirasek Park am Zuammenfluss von Elbe und Adler ist ein Naturjuwel (besonders im Herbst) und hat ein paar besondere und zutrauliche Bewohner.

• 1Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Jeroen22-02-2013

Mooie plek

Het reuzengebergte was voor ons erg mooi, het was onze eerste komst daar.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

januari 2013

• 7Arno04-02-2013

niet meer hier naar toe

zomers denk ik goed te doen in de winter is de weg er naar toe slecht te berijden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving

januari 2013

• 6lammers11-08-2012

mooie plek maar niet nog een keer

het was een mooie plek maar na een week heb je het ook wel gezien hier..wij vonden het zeker super maar om nog eens hier heen te gaan dat denken we niet..dan naar een andere plaats

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6Anoniem04-03-2012

Prima voor beginnende wintersporter

In zomer mooi startpunt voor uitstapjes, goed voor beginnende skier/snowboarder in winter. Kleinschalig, maar prima, 1 zwarte piste, 1 rood, verder blauw en groen. Kindvriendelijk vooral bij Brett. Voordelige bestemming, heerlijk eten m.n. bij Rest. Diana.

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving

januari 2012

• 8H. de Valk06-07-2011

Fantastische plek

Wij zaten in een heel klein dorpje, waar vriendelijke mensen wonen, en een restaurantje waar je lekker kunt eten.Op loopafstand ong. 15 min. zat je in een wat groter dorp Zachler waar alles te koop was, en restaurantjes aan te bevelen is Diana waar je heerlijk kunt eten. ik zou zeggen ga op onderzoek uit er is voor iedereen wel wat te beleven, en te zien.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8frank12-10-2010

mooi land

Hier waren wij voor een boerderij die te koop stond Helaas niet door gegaan ivm wetgeving

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Ria24-11-2009

prachtige binnenstad

Erg fraaie stad met heel veel oude gebouwen, er is ook een galerie met een grote collectie moderne Tjechische kunst op het marktplein. Er zijn verschillende kerken te bezichtigen, en op de markt staat zelfs een tableau met de bezienswaardige gebouwen op aangeduid, en genummerd. Kortom in deze stad wordt de toerist verwend.

• 10Cultuur
    • 9Omgeving

augustus 2003

• 8B. Luijten17-05-2008

Mooie stad, verdeeld over de oude en nieuwe stad. Volop mogelijkheden tot eten, drinken, cultuur, wandelen, etc.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in mei 2008

• 8Urno19-09-2007

Hotel, net buiten het centrum, was prima, maar niet meer dan dat. Het centrum van Hradec Kralove is mooi.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in augustus 2007