appartementen in Hamilton

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport appartementen Hamilton

Reviews over Hamilton

• 9vdhorst31-10-2012

fijne plek om heen te gaan

Hier in augustus geweest. Veel gezien en gedaan. in en om Hamilton is genoeg te doen. Er is genoeg cultuur te zien en de sfeer is heel gemoedelijk. De prijzen zijn vergelijkbaar als in Nederland, maar restaurants zijn iets goedkoper. Er zijn veel leuke winkels te vinden, maar kijk wel even door de schreeuwende neonverlichting heen. Er is genoeg natuur in de omgeving en mooie uitkijk plekjes te vinden voor een prachtig zicht over de stad. Je kunt ter plaatsen makkelijk een auto huren, zorg wel ervoor dat je een internationaal rijbewijs aanvraagt bij de anwb. Het verkeer is er druk, maar als je, je weet aan te passen gaat het allemaal prima. Let wel op!! bij een stopbord echt stoppen en stilstaan.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

augustus 2012

• 10henriette27-01-2012

in een woord superland!

schitterend land om rond te trekken naar alle delen...niagara falls zijn super om te zien! bevolking is erg vriendelijke

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Alleen gereisd in augustus 2011

• 7Robert19-11-2011

land met nog heel veel ongerepte natuur

canada is een mooi groot land. ik zou er prima kunnen wonen. voorzieningen op sociaal vlak helaas stuk minder dat heeft me weerhouden. huizen natuur en bevolking prima

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad