We hebben een aantal aanbieders voor Valloire voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Valloire voor je op een rij gezet:

Reviews over Valloire

• 9Robert Amaury01-08-2013

Charmante Station village

Les gens sont très accueillants. La station propose de nombreuses activités en plus du ski : patinoire, chiens de traineaux, luge, bowling, randonnées raquettes, etc... Il y en a pour tous les gouts.

• 7Skigebied gevorderden
    • 9Cultuur

januari 2013

• 9braun18-03-2014

Valloire is a very good ski holidays destination

We had a great time in Valloire. A cosy village with a nice ski area. We recommend this resort!

• 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

januari 2014

• 9Bernaerts Michel10-05-2007

Wij zijn met ons tweetjes in maart 2007 naar Valloire geweest. Uitstekende pisten, vriendelijke mensen, goed onderhoud. Zowel Vallmenier als Valloire zijn de moeite. Het gemeenschappelijke gedeelte is het beste. Prachtige pisten voor alle niveau's. Volgens ons één van de betere skigebieden van Frankrijk.

• 8Après ski

Gereisd met partner in maart 2007

• 9Olivier04-02-2007

Een prima weekje wintersport gehad in Valloire, dit ook mede door het erg mooie weer. In het dorp heerst een goeie sfeer en de mensen zijn overal erg vriendelijk en behulpzaam. Ook zeker boven op de pistes! Een aanrader voor iedereen!

• 7Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 9BROGNARD21-04-2013

Jolie Station Village

tres jolie station village, commercants tres accueillants, ski sympa. la meilleure des stations de maurienne avec val cenis

• 10Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

april 2013

• 9saskia03-01-2007

Perfecte skilocatie! Gezellig frans skidorp, zeker voor beginnende skieers/kinderen.

• 8Après ski

Gereisd met familie in december 2006

• 9Guérard Marion11-05-2011

Valloire, ca vous gagne

Nous avons découvert cette charmante station familiale. Je recommande cette station pour les familles, seul regret : l enneigement des pistes et la lisaison avec la station voisine de Vallemeinier. Ce qui est sur c est que nous reviendrons vite.

• 7Skigebied gevorderden
    • 7Cultuur

januari 2011

• 7Nienke05-04-2013

Goede pistes

Valloire heeft leuke pistes, veel afwisseling voor beginners maar ook leuke rode en zwarte pistes en leuke funparks. Niet alle liften zijn even goed, maar er staan er een aantal op de planning (2012-2014) om te vervangen. Het dorpje is leuk, maar daar is alles mee gezegd. Aantal souvenir winkeltjes, paar kledingwinkeltjes en restaurantjes maar thats it. We hebben wel eens gezelligere meer sfeervolle dorpjes gehad ;-) Maar goed, de bergjes zijn erg leuk!

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Angelique Werkman09-03-2006

Valloire is een gezellig dorp, dat z'n best doet om een echt sfeervol wintersportdorp te zijn. Alleen vinden wij de kerstverlichting in maart een beetje overdreven. De ijsbaan in het dorp is een sfeervol middenpunt, de muziek is tot ver in de omtrek te horen. Leuke restaurantjes, waar je heerlijk kunt fonduen en racletten. Het enige minpunt zijn de skischolen. Alleen Franse lessen, en kinderen van 12 worden al ingedeeld bij de volwassenen.

• 6Après ski

Gereisd in maart 2006

• 9michel bernaerts30-03-2007

Het skigebied Valloire en Valmeinier is prachtig. Er zijn pisten voor alle niveau's, zowel voor beginners als gevorderden. De mooiste pisten, met de beste sneeuw, liggen op het gemeenschappelijk gebied "crey du quard".Spijtig genoeg zijn sommige mooie pisten alleen bereikbaar via schotelliften (tire-fesses). Om terug te keren naar Valmeinier diende steeds de zwarte piste 'grande drozes' gebruikt te worden (ze lag er wel uitstekend bij). Anders moest men via de schotellift 'le grand lac'de heel lange 'combe orsiere' nemen (blauwe piste). De mensen waren over het algemeen zeer vriendelijk en 's avonds steeds spelende kinderen te Valmeinier. Veel sneeuwkanonnen. Een aanrader voor iedereen.Lekkere pizza's in restaurant 'le glisse'.

• 7Après ski

Gereisd in maart 2007