• Type accommodatie

appartementen in Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

goed

r de groot, 17-2-2018

Wij zaten in montana premier de appartementen aan de piste... ligging is AA locatie.

Appartement was gerenoveerd, deze was prima, konden wel wat schoner.

Restaurant in complex ook aan de piste ook, hier hadden ze wel typische franse arrogantie...als je om 1130 nog aan je koffie zit word je weggestuurd omdat ze alleen gasten willen die ook lunchen. Appartementen ogen mooi, maar verder is het complex gedateerd.

Buiten verwachting goed

Gerritsen, 11-2-2018

Voor Franse begrippen een redelijk ruim appartement (5 personen in een 7 persoons appartement). Goed gevulde keukenkasten. Grote koelkast. Lekker warm appartement met vloerbedekking. Goede bedden met dekbedden. Linnenpakket en eindschoonmaak bij de prijs inbegrepen. Skieschoenen worden droog geblazen in de locker. Skiën tot aan het appartement. Gratis WiFi voor 5 personen.

Wij komen nog eens terug!

Leuke accommodatie

Anneloes, 10-2-2018

Grote appartementen van alle gemakken voorzien. Goede bedden, luxe inrichting en goede ligging. Minpuntjes zijn Wi-Fi voor maximaal 1 apparaat. Helaas hebben wij tijdens onze vakantie (2 weken) geen huishouding gezien. Om de wekelijkse linnenwissel hebben wij 4 keer gevraagd en onze laatste dag hebben we genoten van schoon linnen. De accommodatie heeft een hele hoge beoordeling en qua afwerking, netheid en luxe ook zeker waard. Alleen heb ik huishouding wel gemist, dit moesten we zelf doen. Zelf wc papier kopen, zelf vuilniszakken kopen. Voor zo'n dure vakantie had ik wel huishouding verwacht. Al is het maar eens per week.

Het zwembad is erg goed en netjes. Verder is er een wasserette, erg handig tijdens de vakantie.

Tip: huur een auto om het eiland te verkennen.

Relaxte vakantie op een mooie locatie!

Bibi, 9-2-2018
    Appartement ligt direct aan de piste en bij de ski liften, wij hadden een 6 persoons appartement gehuurd omdat wij hadden gelezen dat ze vrij klein waren en voor ons 3tjes was dit prima, maar kan me voorstellen dat dit voor 6 personen erg krap zou zijn. Verder was het appartement van alle gemakken voorzien. Was alleen niet heel erg schoon.

Uitstekende prijs kwaliteits verhouding

Theo en Bas, 4-2-2018
    Same met mijn zoon een week doorgebracht in dit leuke appartement. Inderdaad niet groot maar heel goed te doen. Verder opvallend; schoon, goed onderhouden en super compleet.Lekkere douche en mooi uitzicht van terras op uitstekende tuin stoelen. Om te skien is auto onmisbaar maar bereikbaarheid is goed. Voor herhaling vatbaar. Afterservice uitstekend, op vragen via mail, gelijke dag antwoord. Top.
Frankrijk scoort een 7,7 uit 10, op basis van 63996 reviews