appartementen in Cortez

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport appartementen Cortez

Reviews over Cortez

• 7Astrid23-10-2014

Mooie plek tussen de natuurgebieden

Op onze weg van de ene naar het andere natuurgebied is dit een mooie tussenstop. Wij hebben niet veel van de omgeving gezien omdat we in het donker aankwamen en weer vroeg weggingen.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 6Lenco07-01-2014

Aan Cortez mis je niks....

Echt een typsich Amerikaans stadje, behoorlijk uitgestrekt met een paar banken, winkels en de standaard restaurantjes. Geen cultuur, eigenlijk niet veel aan maar prima om in te overnachten en daarna weer snel door te rijden.

• 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

juli 2013

• 4Bart16-09-2013

Goede uitvalsbasis voor Mesa Verde NP

Cortez ligt gunstig ten opzichte van het Mesa Verde National Park (9 miles) en eventuele andere bezienswaardigheden. Het heeft meer dan voldoende hotels en wat restaurantjes in het centrum. Toen we er waren (midden september) was er weinig te beleven.

• 5Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 6Chris 02-10-2011

Verblijfplaats in nabijheid van Mesa Verde

Cortez is een typisch Amerikaans landbouwstadje. Niets te beleven. Hotels, restaurants, benzinestations en winkelketens langs een lange en drukke straat. Maar een goede verblijfplaats om Mesa Verde te bezoeken.

• 6Omgeving

• 7Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2006

• 10jacqueline23-06-2006

we zijn hier per toeval doorgereden met onze rondreis denver het is een vrij klein dorp maar wel allemaal netjes verzorgd er zijn een paar restaurantjes waar je goed kan eten er word eens in de zoveel tijd een indianen dans uitgevoerd ook heel leuk om te zien het ligt 9 mile van het natuurpark messa verde af dus een goede slaapplaats als je het park wil gaan bezichtigen een aanrader

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur