appartementen in Châtel

wintersport appartementen Châtel

We hebben een aantal aanbieders voor Châtel voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Châtel

• 9Leo verkerk21-02-2019

Geweldig

Fantastisch mooi en ruim gebied om te skiën en te snowboarden langlaufen en te wandelen, voor ieder wat wils ook voor ouders met kinderen. Mooie en goede hotels en appartementen en betaalbaar . Geen tot weinig wachten bij de gondel en/of liften , en de Franse keuken is ook goed in de bergen 👍.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 10Skigebied gevorderden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2017

• 8J.C. de Voogd-Meinster15-02-2019

Gezellig dorp!

Gezellig authentiek dorp! Veel leuke souvenir winkels en lekkere restaurants.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Skigebied beginners
    • 10Skigebied gevorderden

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 6Siebe De Ron30-01-2019

Tevreden

Dorpje/stadje met goede restaurantjes, winkeltjes en cafés. Niet veel nachtlawaai, al is het verkeer redelijk druk en is parkeerplaats af en toe schaars. Vanuit het dorp zelf kan je een bakjeslift nemen naar de pistes. Ook rijden er zeer frequent bussen die je gratis kan nemen om naar de nabijgelegen dorpjes te gaan. Dus het is altijd wel stappen om aan de piste te geraken. Zelf hadden we een skipas voor heel het gebied, dus namen we af en toe de bus naar Linga om sneller in de regio van Avoriaz te geraken. Ook blijven de bussen na sluitingstijd van de liften rijden, zo moet je niet te veel stressen als je aan de andere kant van het gebied bent.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 2Après ski
    • 7Zorg voor natuur

• 7Pauline30-01-2019

Feestelijk en gezellig maar weinig sneeuw

Châtel is een gezellig en mooi dorp. Spijtig dat de straten niet autoluw zijn want de vele auto's gaven soms een onveilig gevoel. Tijdens de kerstperiode was alles heel mooi versierd en dat gaf echt een feestelijke sfeer. Wij hadden pech met de sneeuw want er was rond deze periode nog maar heel weinig gevallen. Geen sneeuw in het dorp dus en veel pistes waren ook afgesloten. We hebben zelfs enkele dagen regen gehad, wat de sneeuwkwaliteit niet ten goede kwam. Om naar de pistes te gaan, kan je gratis bussen nemen of 1 van de skiliften in het dorp. Het skigebied is erg groot dus indien de sneeuw goed ligt, kunnen de wintersporters hier wel hun ding doen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden
    • 6Après ski
    • 3Zorg voor natuur

• 7Jeroen28-01-2019

Zeer gezellig en mooi!

Een mooi huis net buiten Chatel. In het dorp zelf is weinig te doen maar dat was niet erg met een groep. Laat je goed informeren waar de pistes goed/slecht zijn. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 2Après ski

• 8Henk15-01-2019

Uitstekend

Een aantal keren in Morgins geweest, om te skiën prima en 1 leuk kroegje en dat was het wel.. Chatel daarentegen veel levendiger, leuke restaurantjes en tegenover ons een leuke pub met heerlijke biertjes. Vanuit Chatel kan je alle kanten uit, of je neemt de skibus of je loopt even naar de cabine lift indien op loop afstand. Boven bij Chatel mooi restaurant, terras lekker op de zon dus ook leuk voor minder fanatieke skiërs. Wij hebben ieder geval genoten van de sfeer, weer en sneeuw.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

december 2018

• 9Gerwin Beurskens30-10-2018

Fantastique!

Sfeervol dorp met prachtige oude boerderijen in Savoyaardse stijl. Als je van wandelen houdt dan ben je hier op het juiste adres. Hier komt ook de Abondance kaas vandaan en je kunt ook van die kaasboerderijen bezoeken. Leuk om te doen als je een keertje niet gaat skiën. We hadden ook wat gekocht voor thuis. Lekker met een wijntje. Kortom prachtige plaats voor de wintersportliefhebber. Over het skigebied niets dan goeds. Fantastique!

• 9Après ski

• 9Mireille Moschner30-10-2018

Wij houden van Châtel. A bientôt.

We gaan in de zomer en in winter vaak naar Frankrijk, voornamelijk naar dorpjes die een warme gezellige sfeer hebben. We houden niet van die moderne skistations. Châtel is een leuke en gezellige plaats en maakt deel uit van de Portes du Soleil, je skiet zo naar Avoriaz (dat is wel zo'n sfeerloze bestemming). We houden ook van mooie chalets en die heb je wel in Châtel. We verbleven in skichalet La Grande Sassière. Een gouden tip. Verder is er na het skiën in Châtel veel te beleven. Gezellige kroegjes en een prachtig wellness centrum met zwembad.

• 9Après ski

• 9Natasja van Aalten15-10-2018

Een parel in de Portes du Soleil

Châtel is een mooi dorp en direct gekoppeld aan de Portes du Soleil. We komen hier graag. Het is geen modern skistation zoals een Val Thorens. Dat vinden we niks qua gezelligheid en sfeer. We zitten ook altijd in een catered chalet. Er zijn ook nieuwe liften in Châtel waardoor je nu ook sneller in Avoriaz bent.

• 8Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Mireille Moschner15-10-2018

Echt een heel sfeervol dorp

Als je van een gezellige, authentieke Frans dorpje houdt, dan is Châtel echt wat voor je. Geen hoogbouw, maar mooie chalets en boerderijen. Het skigebied is modern en groot. Je kan prachtige tochten maken. In het dorp heb je ook goede restaurantjes om te lunchen.

• 8Après ski

10 van de 154 reviews gezien