appartementen in Breckenridge

We hebben een aantal aanbieders voor Breckenridge voor je op een rij gezet:

Reviews over Breckenridge

• 8heer Huider14-02-2012

Zeer de moeite waard voor een wintersport

Zeer mooi skigebied dat niet te vergelijken is met Europa. Brede skipistes met snelle liften. Zeer sneeuwzeker en alle ruimte om te boarden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Inge08-03-2010

Prachtig skigebied, super sfeer!

Werkelijk fantastisch om hier te skiën! Probeer wel de 1e dag te acclimatiseren, omdat je op 2950m woont.... De boomgrens ligt op ca 3500m, je skiet prachtig tussen de bomen. De sneeuw is hier top! Door lage luchtvochtigheid echt champagn powder! Het skigebied is zeer divers! Met hele grote funparken, niet 1 maar meerdere. De sfeer is geweldig, de rijen bij de liften zijn goed georganiseerd, niemand dringt er voor. Bij drukte perfecte doorstromimg zodat alle zitplaatsen in de lift bezet (aanvullen uit singles lane). De kinderen willen volgend jaar weer!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

februari 2010

• 10M10-04-2007

Helemaal geweldig. Ben er begin januari 10 dagen geweest en wil graag een keer terug. Eind januari in St. Michael in Oostenrijk geweest en gisteren terug gekomen uit St. Anton in Oostenrijk, viel allebei tegen vergeleken met Breckenridge. Ook met sneeuwscooter ´on top of the world´ geweest! Vorig jaar zomer in Aspen geweest, Breck dorp heeft veel meer sfeer.

• 10Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 10Après ski

Gereisd met partner in januari 2007

• 8Joop16-03-2007

Fantastisch skigebied dat door z'n hoge ligging (3000m) voorziet in perfect poedersneeuw. Vanuit Breckenridge kan op een 4-tal bergen geskied worden waarbij er voor alle niveau's, van begin tot expert, meer dan voldoende afdalingen beschikbaar zijn. De liftcapaciteit blijft wat achter in vergelijk met Europa, maar door de gedisciplineerde houding van de amerikanen levert dit geen frustaties op. Op de pistes zelf is het heerlijk skiën waarbij je alle ruimte hebt. Het Après-ski is wat minder als in Oostenrijk, maar er zijn voldoende gelegenheden te vinden, al zul je er wel een stukje voor moeten lopen. Ook ben je niet overal welkom met je skischoenen nog aan. Aan restaurants overigens geen gebrek. Al met al een geweldige week gehad, kortom een absolute aanrader.

• 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

Gereisd in maart 2007

• 10Lars09-02-2007

Breckenridge is TOP. we zijn er april 2006 geweest en hadden nét verse sneeuw gehad vlak voordat het zonnetje ging schijnen! we zijn ook nog in keystone geweest maar Breckenridge is echt top. dit jaar gaan we naar Seamboat springs, maar ik wil zeker nog een dag naar Breckenridge. Een nadeel is de lange vlucht vanuit Nederland maar de prijs valt echt enorm mee. voor 600 euro sta je in Denver!

• 8Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd met partner in april 2006

• 8koob24-01-2007

Geweldig skigebied, leuk authentiek dorpje, veel liften , erg mooie pistes, naast de in europa bekende pistes (rood blauw en zwart) hebben ze ook "double daimond" pistes als je daar vanaf bent geweest praat je er nog jaren over. Hebben ook met snowscooters in de bergen geraced. Apres ski is anders als in europa. Voor de ervaren skier een een walhala.

• 6Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd met familie in maart 2003

• 9Debby Smits29-12-2003

Ik ben 2 dagen wezen skien in Copper Mountain,het was mijn eerste keer skien en ik was gelijk verkocht. Het skien was echt geweldig daar, wat een uitzicht, perfecte sneeuw en heerlijke brede pistes! Dag 2 ging ik al alleen de piste af ( daarmee bedoel ik niet de oefenpiste natuurlijk). Deze winter ga ik skien in Frankrijk en Oostenrijk, maar ik ben best bang voor een tegenvaller i.v.m. mijn ervaring in Colorado.

• 8Après ski

Gereisd in december 2003