appartementen in Boží Dar

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport appartementen Boží Dar

Reviews over Boží Dar

• 6M. Arts10-03-2019

Mooi skigebied, Onvriendelijke bevolking

Mooi skigebied. Wat ons wel erg is tegengevallen, is de houding van de Tsjechen of in ieder geval van de plaatselijke bevolking van Bozi Dar. Stug en niet vriendelijk, van loket skilift t/m het personeel van alle restaurants. Toppunt was wel de lokale supermarkt waar je als toerist gewoon wordt afgesnauwd.

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Zorg voor natuur

maart 2019

• 7Leen06-10-2016

Rustig en stil

Op zondagnamiddag in augustus is dit een heel stil en rustig plaatsje. Niet heel veel te zien. Wat skiverhuur centra en een supermarktje, eet- en drankgelegenheden, hotel/pension. Eventjes gestopt op doorreis.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10fotokoning26-06-2015

Rustig dorpje !

Verbleef er 5 dagen in juni 2015, en toen was het er lekker rustig en kon er goed vertoeven. Tijdens de wintersport periode zal het denk ik wel anders zijn.

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10jana18-07-2014

SUPER

Okolí krásné, nestihli jsme ani vše, co jsme měli v plánu. Určitě se vrátíme!

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2014

• 8Patrick18-08-2013

Rustig aangenaam dorp

Bozi Dar is een wandel- en skiparadijs. Het rustig dorpje is in vijf jaar geëvolueerd van een bijna onbestaand naar een schitterend dorp. Je kan er prachtige wandelingen maken in het ertsgebergte, mountainbiken en skiën.

• 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 10Skigebied gevorderden

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10Kristina06-07-2013

Krásné, uklidňující místo!

Boží Dar je opravdu krásný. Všude dokola jsou Krušné hory a když máte kliku na počasí, dovolená se vám tam bude opravdu líbit. Z Božího Daru se dá dostat opravdu na hodně míst. Např. německé hranice, hora Klínovec, Jáchymov, Karlovy Vary,

• 10Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 8sterot13-08-2012

Ortschaft mit Freizeitwert

Netter kleiner Bergort mit guten Angeboten.

augustus 2012

• 9Jacek26-07-2012

Extra

Świetne widoki i świetna atmosfera tego miejsca. Polecam

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Skigebied gevorderden
    • 10Après ski

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Hans Geurtsen07-03-2011

Prima plek voor niet te veeleisende wintersporter

Boží Dar is een leuk plaatsje, net over de Duitse grens bij Oberwiesenthal. Het plaatsje telt zeker 15 hotels / restaurants waardoor een hapje eten geen probleem is. De kwaliteit van het eten is gemiddeld genomen goed. Omdat de prijzen voor ons relatief laag liggen, is de prijs / kwaliteitverhouding bijzonder goed. In het plaatsje ligt het skigebied Novako. Voor beginners dé ideale plek om les te nemen. Ook huur je hier je materiaal. Net buiten het plaatsje ligt het gebied Neklid. De skipiste achter hotel Praha is de enige piste in dit gebied die in Boží Dar eindigt. De lift bij deze piste brengt je zonder auto in het gebied. Hier heb je diverse rode afdalingen. Voor zwarte afdalingen moet je naar Klinovec, een kort ritje per auto. Verwacht geen spektakel, geen uitgebreide apres ski, maar gewoon een redelijk rustig plaatsje met voldoende mogelijkheden voor de niet te veeleisende wintersporter!

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

februari 2011

• 8wim02-01-2010

Komen we nog wel eens terug

Bozi Dar is een levendig dorp. Er is slechts één (kleine) supermarkt en een Pin-automaat hebben wij niet kunnen vinden. Geen uitbundig nachtleven en/of aprés-ski. Veel goede restaurants, allemaal behoorlijk druk (dus voor namiddag/avond reserveren). Wij zijn langlaufers en als de sneeuw goed is veel mogelijkheden. Prijzen zijn nog steeds zeer vriendelijk in vergelijking met ons land. Parkeermogelijkheden beperkt, meeste parkeerplaatsen zijn geclaimd door hotels/pensions. Wij hebben gezien dat "fout" geparkeerde auto's werden weggetakeld. Toch heeft het al-met-al een goede indruk op ons achtergelaten.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad