Benasque

We hebben een aantal aanbieders voor Benasque voor je op een rij gezet:

Reviews over Benasque

• 8folkert28-06-2009

Fantastisch uitzicht op het Aneto gebergte

Vanaf de kleine camping (een 'bij-terrein' van een Hotel) Los Banos kun je diverse bergwandelingen maken. Kinderen moeten zich vermaken in een klein stroomdal met kleine watervalletjes ed. Op de camping zijn weinig voorzieningen. Sanitair is schoon. Aanrader voor als je elke dag er op uit wilt trekken.

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 5Cultuur

juli 2007

• 9Vanessa en Marc19-09-2005

Geachte lezer, Wij zijn nu voor de 2e keer in Benasque geweest. Onze reistijd is eind augustus. Wij kamperen op de camping La Borda d'Arnalded. In een woord geweldig! Heerlijk eten en erg schoon, echt een aanrader. Maar wat ik eigenlijk wil promoten is het het dorp en de omgeving van Benasque ( Aragon)Voor zowel wandelaars, mountainbikers, bergbeklimmers en de ski/ snowboard fanaten is dit the place to be!!! Het is er zo mooi en ruig tegelijk. In Benasque zelf zijn de winkels voornamelijk gericht op het bergbeklimmen en het wintersport gebeuren. Er zijn onwijs veel huur accomodaties, maar de campings zijn vaak ook in de winter open. Het mooie aan dit gebied is dat er eigenlijk alleen spanjaarden komen.. Dus als je ook op zoek bent naar de cultuur is dit gebied zeker de moeite waard.

• 8Sfeer in stad
    • 9Skigebied gevorderden