appartementen in Anzère

We hebben een aantal aanbieders voor Anzère voor je op een rij gezet:

Reviews over Anzère

• 7Martin15-02-2014

Nieuwe spa met buitenzwembad

Sinds twee jaar kent Anzere een fantastische Spa & Wellness met binnen-en buitenzwembad (ook 's-winters!). Ook is er sinds vorig jaar een grote nieuwe lift bijgekomen.

februari 2014

• 8vidijo23-07-2013

wandelvakantie

een zomervakantie in een ski oord het is eens wat anders zeker als het daarbij dan nog mooi weer is. Mogelijkheden zijn aanwezig om een actieve vakantie te beleven. Tijdens ons verblijf werd er op zaterdagavond nog een gigantische barbecue georganiseerd.

• 8Omgeving

augustus 1991

• 8Dave08-09-2011

Ook in de zomer is het hier de moeite waard

Een korte zomervakantie hier, 8 dagen, was zeker de moeite waard. Gletscher bezocht en ook vanuit Zermatt met de kabelbaan de Matterhorn op.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 1999

• 8Peter Hiddema02-01-2011

Heel goed voor Beginners en gevorderden

Anzere heeft 2 goede skischolen en heeft een piste voor beginners boven aan de berg. Heel georganiseerd allemaal, prima geregeld, alles op tijd. Er waren veel Nederlandse leraren aanwezig. Je kunt hier echt goed uit de voeten, prima liften, diverse afdalingen, ga eens eten in Restaurant Marmotte, halverwege de afdaling naar het dorp. Heel authentiek en knus, en prima maaltijden etc. Het uitzicht over de bergen (veel 4000'ers) is heel bijzonder. In Anzere is een leuke sleebaan voor de kinderen, daarnaast een gezellige Konditorei / cafe. Alle voorzieningen zijn aanwezig in het dorpje. Vanuit Sion gaat een goede weg omhoog, breed en schoon van sneeuw en ijs. Enig minpuntje is wel dat de sleepliften naar mijn zin te vaak stilstonden om onduidelijke technische redenen terwijl het toch redelijk nieuw is allemaal.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Après ski

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9Joachim Schulze14-07-2010

Toller Aufenthalt [*]

Die Landschaft ist einfach herrlich. Man kann tolle Wanderungen auch ohne größere Steigerungen unternehmen, aber es gibt auch wunderschöne (anspruchsvolle)Bergwandertouren. Der Ort mit seinen Geschäften ist ansprechend; die Leute in Anzere sind ausgesprochen freundlich, hilfsbereit und nett. Es gibt einen großen Supermarkt und viele andere kleine Geschäfte - kurz gesagt, man bekommt eigentlich alles, was man benötigt. Ausreichende Lokalitäten sind vorhanden.Die Verkehrsanbindungen sind sehr gut, da es zwei Straßen nach Anzere gibt. Die Postbuslinien verkehren maximal stündlich nach Sion. Ein Ort, in dem sich gut erholen kann, ohne ein großes Nachtleben zu erwarten. [*Namen von Reiseveranstaltern werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Alleen gereisd in juli 2009

• 7Karen de Bondt29-03-2010

Heerlijk, doen we nog eens

Mooie pistes, super terassen boven, ook goed voor beginners of kinderen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9Thomas02-12-2009

Voor ons perfect!

Dit dorp is voor ons (gezin met kinderen, ouders die gevorderd zijn) perfect. Er is namelijk veel te doen voor kinderen en prima ski-onderwijs (de kinderen hebben het daar erg naar hun zin!). Als de kinderen les hebben, vermaken wij ons op de prachtige pistes: ze zijn mooi en afwisselend. Wij zitten elk jaar in een appartement in het centrum, met uitzicht op de kinderspeelweide en de restaurantjes/de gezelligheid. Het uitzicht over het Rhonedal is magnifiek!

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 9Après ski

januari 2009

• 7Jan Tienstra12-11-2009

Perfect onderhouden

Anzere heeft aanzienlijk minder pistekilometers dan het aanpalende Crans-Montana of het aan de andere kant van de Rhone gelegen Quatre Vallees, maar het onderscheidt zich van deze gebieden door het meer dan perfecte onderhoud van de afdalingen. Hierdoo is de kwaliteit van de pistes onwaarschijnlijk goed. De huisvesting is schappelijk geprijsd, de skipassen zijn gemiddeld qua prijs, maar uit eten gaan en boodschappen doen is, zoals vrijwel overal in Zwitserland, schreeuwend duur.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2003

• 6diekeh26-10-2009

Niet nog eens

Het is een klein dorp. Hier hebben we geslapen in een hotel waar de bedden van beton leken te zijn. Slechtste wintersportvakantie ooit gehad. Beland in een sneeuwstorm. Halverwege stopte de lift er gewoon mee zonder ons te waarschuwen dat we niet verder konden. Levensgevaarlijk gewoon!!!

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

Gereisd met partner in januari 2005

• 1017-08-2009

situation ideale

site superbe,Anzerois souriants et gentils. paysages magnifique été comme hivers, je viens à Anzere depuis quelques années et toujours autant de plaisir. Les commercants sympathiques et tres agreables avec le temps souvent ensoleillé. vraiment a conseiller....en couple,en famille ou entre amis. autour, ballades superbes en foret ou sur les hauteurs......de la vrai montagne.... juste une chose: arretez de construire!

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad