Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Willingen-Usseln

appartementen in Willingen-Usseln

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Willingen-Usseln

Reviews over Willingen-Usseln

• 8Max09-09-2020

Rustig dorp

Mooi uitgangspunt voor trips en sportieve bezigheden

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2020

• 10C.Gorissen17-01-2019

Het was fantastisch.

Sauerland is prachtig...waar wij verbleven in Willingen Usseln geweldig. De accomodatie top...in Usseln een gezellige winkelstraat waar je ook heerlijk kunt eten..en een station was vlakbij dus gezellig met de trein naar Willingen en ook een topper naar Winterberg. In de trein kun je heerlijk genieten van de prachtige omgeving je komt ogen te kort..waar wij verbleven kun je ook heerlijk alle wintersport activiteiten beleven er is een kabelbaan. En als je wilt kun je via een wandel pad weer naar beneden ook leuk..Het verblijf in Sauerland en de omgeving waar wij zaten heb ik in mijn hart gesloten..waar wij verbleven in Haus Alle Jahreszeiten in Wllingen-Usseln is voor mij een topper en het thuis komen gevoel. Ik kom er zeker terug...want het was in één woord geweldig.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2018

• 10R Scheerder09-02-2018

Fijne omgeving

Leuke wandel routes fijne koffiehuisjes vriendelijke mensen.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Leon en Ria02-09-2017

Rustig Dorpje

Usseln is een klein rustig dorpje zo'n 5 km van Willingen. Er zijn diverse restaurants waar je heerlijk kan eten! Ook zijn er enkele winkels waar je gezellig en goed kan shoppen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9jan02-09-2017

prachtige natuur

Het zijn kleine dorpjes en geen mondaine plaatsen. Niet erg toeristisch, maar er is wel alles. Geweldig zwembad en we komen er nu al vele jaren en hebben nog steeds niet alle wandelroutes gedaan. Ook een mooi golfgebied met erg hartelijke mensen. Een echte aanrader dus als je niet te ver weg wilt en je er wel even helemaal uit wilt zijn.

juli 2017

• 9Cor Steenbergen24-08-2017

fantastisch

wij komen al 20 jaar in Willingen en Winterberg en Usseln, voorheen in het Ferreinpark Usseln of Hotel Tenne en Hotel Mitte, het is prettig vertoeven in deze plaatsen zowel Zomers als in de winter Weinachten en Silvester gevierd daar eten en drinken is perfect zou het de mensen aanraden om eens op vakantie

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Ben Gelaudemans07-01-2017

schitterende omgeving en veel natuur

fijn om te fietsen en wandelen leuke plaatsen in omgeving en goede eettenten om te smikkelen kortom ga het ervaren en Willingen bij Usseln heeft een heel groot winkelaanbod

• 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Cor v.d hombergh.16-10-2016

Geweldig omgeving en leuke plaatsen om te bezoeken

Zeer mooi landschap met veel mooie uitzichtpunten. Voldoende mogelijkheden om iets te bezichtigen onder andere musea e.d. De wegen zijn prima en in oktober zeer rustig. Je kunt rustig rond rijden en alles goed bekijken. Af en toe iemand voorbij laten die geen vakantie heeft en dan is er niemand die achter je jaagt Opvallend hoe schoon de natuur er bij ligt. Dit was voor ons het eerst bezoek, maar we komen terug, want er is nog genoeg te beleven.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Leon en Ria25-06-2016

Relaxt.

Usseln is een rustig plaatsje waar je toch voldoende mogelijkheden hebt om je boodschappen te doen bij ALDI en REWE. Ook heb je genoeg gelegenheden om lekker uit te gaan eten, maar voor het echte uitgaansleven moet je in Willingen zijn. Daarom is een verblijf in Usseln relaxt.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Willem23-05-2016

Klein skigebied leuk voor een korte vakantie

Weinig verschillende afdalingen, goed voor beginners.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur