Sorteren

Reviews over Willingen-Usseln

Dus weer voor herhaling vatbaar.

Ton Muishout.
    29-9-2018

We zijn hier voor de vierde keer geweest. En alles was weer geweldig .De gastheren Rob en Loet waren weer top.

Ella Ostermeier
    27-9-2018

Alles was super!

Heel schoon. Gezellig en prima service.

Klantvriendelijk.

Geweldig en vooral doorgaan

Jolanda en Cees
    10-9-2018

Wat valt er nog te vertellen over deze mooie appartementen.

Alles is al gezegd en daarom komen wij al vele jaren terug bij de gastheren, die er iedere keer weer, voor ons, een feestje van maken. Locatie is perfect gelegen en een mooie uitvalbasis voor je avonturen. Genieten is ons credo. Wij zeggen laat u verrassen.

Hier krijg je weer energie !

René en Joke
    4-9-2018

Dat we al voor de 14e keer naar dit topadres zijn geweest zegt al genoeg. De gezellige appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Wij voelen ons direct thuis als we de drempel over komen. Rob en Loet zijn hartelijk gastheren die ook een heerlijk uitgebreid ontbijt verzorgen. Dit is een goed begin van de eindeloos mooie wandelingen die je in de directe omgeving kunt maken. Met de supermarkt naast de deur, restaurants op loopafstand is dit de perfecte plek om je vakantie door te brengen. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer.

Super vakantieadres

Marieke Mulder
    2-9-2018

Voor de derde keer waren we er en het was weer een goede ervaring! Zowel voor ons als de kinderen. Prettig, netjes en schoon appartement en heerlijk ontbijt. Rob en Loet zijn super vriendelijk en bieden goede service. Ze zorgden dat we ook met een kleine baby een ontspannen vakantie hadden. We hebben al opnieuw geboekt!