We hebben een aantal aanbieders voor Willemstad voor je op een rij gezet:

Reviews over Willemstad

Geweldig!

Simone,
    19-3-2019

Super verblijf! Nu voor de 2e keer bij ABC geweest! We verbleven dit jaar in de nieuwe 2 pers bungalows en het was weer fantastisch! Van alle gemaken voorzien! En het complex ligt ook erg centraal. Ga je naar curacao boek dan bij ABC!

Gereisd met vrienden in maart 2019
    Josephine, Beheerder, 20-3-2019
    Hey lieve simone! Wat hebben we het gezellig gehad met jou en je familie! Wat fijn om te horen dat de nieuwe tweepersoons lodges zo goed bevielen, maakt ons weer helemaal blij! Lieve groetjes, Josephine

Geweldig genoten bij ABC appartementen!

van Valkenhoef,
    19-3-2019

Wat een fantastische tijd hebben wij gehad bij ABC! We werden opgehaald door Sjors van het vliegveld, wat een gastvrij ontvangst. De vakantie kon meteen beginnen! Het huisje was gloednieuw en stijlvol ingericht. Er was een lekker zwembad voor de deur. Er was veel gezelligheid rondom de appartementen, we hadden leuk contact met andere gasten. Voor onze vragen konden we altijd bij de eigenaars terecht, zij hadden veel leuke tips voor activiteiten. Josephine had een geweldige dagtocht naar Klein Curaçao voor ons geregeld. We zouden deze appartementen aan iedereen aanraden. Wij komen in ieder geval zeker terug!

Gereisd met vrienden in maart 2019
    Josephine, Beheerder, 20-3-2019
    Wat een leuke review, ontzettend bedankt! Super fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. We verheugen ons nu al op jullie terugkomst en dan hoop ik op evenveel gezelligheid als de vorige keer, komt zeker goed! Liefs, Josephine

Uit en toch thuis, zo voelt het!

Wim K.,
    18-3-2019

Voor ons was het familiebezoek, gecombineerd met vakantie. Voor de eerste keer Curacao, maar geen minuut spijt achteraf. Wat hebben we genoten daar!!

Gereisd met partner in februari 2019

Graag nog een keer!

Marissa de Vries,
    18-3-2019

Wat een geweldige vakantie! We waren samen met ons zoontje van 2,5. We hadden een bungalow met 2 slaapkamers. Echt een aanrader. Een prachtige grote veranda met een hangmat (super fijn) en een moderne en nette inrichting. Er was ook een smart tv voor de dode momentjes thuis. Het zwembad was om de hoek. Er was een super geschikt kinder zwembadje waar ons zoontje goed in kon staan. Er is bij het zwembad veel speelgoed ( ik vermoed achter gelaten door vorige vakantiegangers ) Het park is heel erg netjes en schoon. De airco bij mijn zoontje op de kamer deed het even niet goed en toen ik dit meldde was er binnen een half uur iemand om hier naar te kijken. super service. Deze locatie en uitvalsbasis is super geschikt voor een gezin. In de baai is een fijn strandje en je kunt er heerlijk eten bij Zest Beachclub ( is op tuinbanken ) ideaal dat je kindje lekker in het zand naast je kan spelen met andere kindjes. In één woord geweldig :)

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Absolute aanrader!

mirre thomas,
    16-3-2019

Wat een heerlijke tijd hebben we hier gehad zeg! Sjors en Josephine hebben echt een onondekt pareltje en wij zijn ontzettend blij dat we dit plekje gevonden hebben. De appartementen zijn hartstikke fijn, netjes en schoon en ze geven meteen het gevoel dat je thuis bent. Daarbij geven de hosts dat gevoel ook, ze ontvingen ons met warme armen op het vliegveld en Josephine had zelfs al boodschappen gedaan voor onze eerste ochtend! De locatie is centraal maar wel rustig. Met hulp van Sjors hadden we een auto gehuurd(een must op Curaçao) en hiermee waren we zo overal waar we wilde zijn. Daarbij konden we altijd met al onze vragen bij ze terecht en gaf Josephine ons leuke tips over wat we konden gaan doen. Door de persoonlijke touch, gastvrijheid en de gezelligheid van dit plekje voelde het na een lange dag vol leuke dingen ook echt fijn om weer 'thuis' te komen. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019
    Josephine, Beheerder, 18-3-2019
    Mirre, bedankt voor het schrijven van de review. Wat super om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf en dat jullie je bij ons zo thuis voelen. We hopen dat we volgend jaar weer gezellig kunnen kletsen. Lieve groetjes, Josephine