We hebben een aantal aanbieders voor Willemstad voor je op een rij gezet:

appartementen Willemstad

We hebben een aantal aanbieders voor Willemstad voor je op een rij gezet:

Reviews over Willemstad

Heerlijk bijgekomen op ABC!

Sjoerd,
    10-3-2019

Ontzettend warm welkom geheten door de eigenaren Sjors en Josephine! We werden opgewacht op het vliegweld en werden naar het complex op 5 minuten afstand gereden. Daar verbleven we in de nieuwe aangebouwde appartementen! Deze appartementen zijn ideaal gezien het mooie weer op curacao. Je loopt zo naar buiten en hebt daardoor echt het gevoel dat je eruit bent. We hadden een lekker zwembad voor de deur; niet te groot, maar je kon er heerlijk rustig in afkoelen.

Josephine heeft ons van een lijst voorzien van de must-do's & must-see's van Curacao, hierdoor hebben we de (te) toeristische plekken vermeden, maar toch het meeste uit onze vakantie gehaald!

Je hebt wel een auto nodig vanuit ABC appartementen, maar deze bieden ze dan ook aan. Achteraf zou ik het eiland niet zonder auto willen bezoeken, omdat de mooiste plekjes toch altijd even rijden zijn. ABC is hiervoor juist een goede uitvalsbasis.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig

Annemarij,
    7-3-2019

Een geweldige locatie met een prachtig verblijf. Je bent zo bij de meest prachtige strandjes en Willemstad! Het appartement waar we in zaten was heel schoon, had een keukentje en een buiten zitje. Ook de airco was weg aangenaam! Zeker aan aanraden!

Met de auto ben je binnen 5 minuten bij een supermarkt, ook erg handig.

De eigenaren zijn heel aardig en makkelijk te bereiken. Ze staan het hele verblijf klaar voor je, hierdoor voelt het appartement bijna als thuiskomen!

Ik zou dit appartement aan iedereen aanraden, wij komen snel weer terug!

Gereisd met partner in januari 2019

Een gezellig, sfeervol resort waar service op numm

Wilco& Willy,
    5-3-2019

Een gezellig kleinschalig resort , mooi centraal gelegen.

Prachtige stranden op korte afstand, ook een supermarkt op 5 min rijden.

Sjors en Josephine, “de eigenaars” zijn zeer gastvrij en kunnen je veel tips geven waardoor de beleving nog mooier wordt.

De pas opgeleverde lodges zijn van alle gemakken voorzien en nodigen ook uit om s’avonds heerlijk op je terras te chillen

Ben je op zoek naar een echte “Caribische” vakantie, dan moet je wat ons betreft bij ABC zijn.

Gereisd met partner in februari 2019

Kleinschalig, rustig, prima, fijne mensen.

Herma,
    5-3-2019

Sorry, ik kan niets toevoegen aan alles wat al aan lovende woorden geschreven is door andere gasten van ABC. Heb weer geboekt voor volgend jaar! Tot over 11 maanden Sjors en Josephine!

Gereisd alleenreizend in februari 2019
    Josephine, Beheerder, 6-3-2019
    Lieve Herma, dankjewel voor het schrijven! Gelukkig staat je boeking voor volgend jaar er alweer in!

top park

marcel,
    5-3-2019

prima eten, hebben ontbijt bij geboekt, zeer vriendelijke bediening hadden een studio geboekt kregen echter twee kamer appartement.

teven was het strand top, gaan dit jaar zeker weer

Gereisd met vrienden in november 2018