We hebben een aantal aanbieders voor Westkapelle voor je op een rij gezet:

Reviews over Westkapelle

Geweldig plekje aan zee

Chantal van Dooren,
    29-10-2018

De ligging van deze vakantie woning is echt geweldig. Je loop zo het bos in en met een paar stappen zit je bij een meer of op het strand. Het ligt namelijk direct achter de duinen. De andere kant op zijn de winkels en restaurantjes ook vlakbij. Als je wilt gaan fietsen is de ligging ook helemaal top. Je hebt je eigen terras met veel privacy en lekkere stoelen waar wij in oktober nog heerlijk in de zon zaten. De woning is vrij klein maar heel mooi ingericht en echt overal is aan gedacht. Wat wij in het bijzonder heel fijn vonden was de grote douche, de lekkere bedden en de keukenuitrusting. Er ligt een dikke map met alle informatie die je nodig hebt en zelfs gratis plattegronden om mee te nemen.

De gastvrouw is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een geweldige locatie. Het echte vakantie gevoel

Inge,
    17-9-2018

Schoon - nieuw - sfeervol - ruim - verzorgd - alles te voet - parkeren naast de deur!

Heerlijke nieuwe bedden en inrichting. Ruim balkon met voortreffelijk uitzicht op het water en de Zeeschepen!! Huisnummer 36

Gereisd met partner in augustus 2018

Prachtig appartement nr.16 Licht en sfeervol.

Mevr. de Vos,
    26-11-2017

Een heerlijk ontspannen verblijf in een mooi, pas gerenoveerd appartement ( nr. 16 ) Het is van alle gemakken voorzien. De bedden liggen heerlijk. Mooi ingericht, licht, sfeervolle electrische haard, huiselijk. Ruim balkon met vrij uitzicht op groen en hele dag zon.

Omgeving ideaal voor wandelen, fietsen, strand. We hebben genoten.

Zeker aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in november 2017

Super Geweldig Top

Anka,
    13-8-2017

Wat een geweldig appartement(34) Zo schoon en netjes en werkelijk alles was aanwezig, tot naald en draad aan toe. Heerlijke bedden, geweldig uitzicht, prachtig balkon. Hier gaan we echt vaker naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk er tussenuit in een mooi appartement !

E.H.,
    22-4-2017

Wij hadden appartement nummer 16 (D016) Dit was compleet gerenoveerd. Heerlijke bedden en de inrichting is lekker licht en praktisch. Het ontbreekt je in het appartement aan niets. Ook een mooie nieuwe badkamer. Zodra het zonnetje even schijnt is het goed toeven met een glaasje rose op het balkon. Ook lekker dichtbij het strand. Zwembad niet kunnen gebruiken. Nog te vroeg in het seizoen. De gratis wifi is een plus.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017