Sorteren

Reviews over Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Geweldig!

ineke groote wolthaar
    17-9-2018

Wij ( 2 echtparen) hebben een heerlijke vakantie gehad in dit appartement in Westendorf.

Het appartement is echt schoon , heerlijke bedden en van alle gemakken voorzien.( zelfs een dvd speler met een aantal films).

Omdat er ook 2 badkamers zijn was het perfect voor ons.

Het ligt op 5 minuten lopen van het centrum en dat is ook erg prettig.

Het is misschien niet het goedkoopste appartement maar zeker wel zijn geld waard.

Werkelijk een aanrader voor iedereen !!

Geweldig lux appartement

Frans Jonkers
    17-9-2018

Zeer fraai en mooi gelegen appartement. Let op dat de gastenkaart geen toegang meer geeft voor het openbaar vervoer.

Nicole
    14-9-2018

Heerlijk luxe verblijf. Alles erop en eraan. Voldoende ruimte. Leuk verblijf ook voor kids. Er was een tennistafel en een aparte ruimte voor kids. 's Morgens, kleine wandeling, lekker broodjes halen bij de bakker.

Een hele fijne vakantie gehad in Westendorf Tirol.

A Franssen
    9-9-2018

Alles is hier perfect geregeld, zeer behulpzaam en erg vriendelijke mensen. Zeer goed en heel schoon appartement, hier kan menig verhuurder nog van leren.

Geweldig zeker voor herhaling vatbaar

Fam van amersfoort
    4-9-2018

Was een super verblijf heel vriendelijke en behulpzame verhuurders alles wat je nodig hebt is aanwezig wij zijn zeer tevreden

Nu gaan wij niet regelmatig naar hetzelfde maar we zouden zeker dit appartement aanraden

We kregen zelfs van de mevr een cadeautje mee omdat we even afscheid kwamen nemen voor vetrek

Super leuk