Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

We hebben een aantal aanbieders voor Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten voor je op een rij gezet:

appartementen Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Reviews over Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Super fantastisch!

fam. v.d. Horst,
    9-3-2019

Vriendelijke mensen, super ligging t.o.v. skipiste/liften en centrum zo ook voor de apresski

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

In één woord Top

AvdB,
    8-3-2019

Voor de eerste keer in Westendorf onze wintervakantie doorgebracht in Landhaus Ambiente. Het was geweldig. Ontvangst en verzorging was werkelijk geweldig. Een zeer schoon, ruim en volledig uitgerust appartement met de skibus om de hoek en waarbij het je aan niets ontbreekt. Margreet, de Nederlandse eigenaresse heeft altijd voor iedereen een praatje en zorgde zelfs dat er bij thuiskomst onverwachts wat lekkers op tafel stond.

Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Top!!

Elisabeth,
    19-2-2019

Geweldig appartement!

Netjes, goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Voor ons al de 4de keer hier en komen zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Kim,
    15-2-2019

1 week vertoeft in het prachtige Westendorf! Appartementen complex Veronika is zeker een aanrader. Ligt lekker centraal. Om de hoek een supermarkt en een leuke apres ski bars. De ski piste op 1 minuut loop afstand! Appartement ziet er netjes uit, wij zaten in een 9 persoons appartement. 4 badkamers aanwezig , 3 slaapkamers en 1 slaapbank in de woonkamer. Er is genoeg ruimte om je ool af en toe even af te sluiten van de rest.

Hier komen wij zeker terug!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Westdorf kommen we al jaren TOP

Gerard,
    15-2-2019

Super appartement . Gast vrij . Prima verzorging , Broodjes worden vroeg afleverd.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018