• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

appartementen Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Reviews over Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Een hele fijne vakantie gehad in Westendorf Tirol.

A Franssen
    9-9-2018

Alles is hier perfect geregeld, zeer behulpzaam en erg vriendelijke mensen. Zeer goed en heel schoon appartement, hier kan menig verhuurder nog van leren.

Geweldig zeker voor herhaling vatbaar

Fam van amersfoort
    4-9-2018

Was een super verblijf heel vriendelijke en behulpzame verhuurders alles wat je nodig hebt is aanwezig wij zijn zeer tevreden

Nu gaan wij niet regelmatig naar hetzelfde maar we zouden zeker dit appartement aanraden

We kregen zelfs van de mevr een cadeautje mee omdat we even afscheid kwamen nemen voor vetrek

Super leuk

Super appartement

Arno
    3-9-2018

Appartement in het gezellige centrum van Westendorf. Schoon, goede bedden, keuken met een vaatwasser. Badkamer praktisch ingericht. Apart toilet. Alleen de kerkklokken waren storend, van 22:00 uur tot 06:00 uur hielden ze er gelukkig mee op.

Echt een aanrader!

Fam. Holwerda
    28-8-2018

Netjes en schoon appartement, alles is aanwezig wat je nodig hebt.

Een mooie ligging net buiten het dorp.

De eigenaren zijn vriendelijk en zeer gastvrij.

Fantastisch en komen zeker terug!!

Fam.Jaap Julia Louwes
    26-8-2018

Zeer mooie appartementen, niets ontbreekt.Eigenaren heel hartelijk en altijd behulpzaam.Mooie rustige ligging op 10 minuten lopen van het centrum.Prachtig uitzicht op de bergen.Zeer aanbevolen ook in de zomer met veel restaurants, bars, fietsverhuur ( veel mogelijkheden om te mountainbiken, en e-bikes voor prachtige fietstochten)wandelroutes, kabelbaan en zwembad.