Reviews over Westelbeers

Een heerlijke vakantie in een super aangepast huis

Wilmar en Sonja,
    5-10-2017

Wij zijn 3 weken geweest met 2 honden. Wat heerlijk dat de tuin helemaal afgezet was. Een goed aangepast huisje van alle gemakken voorzien. En zo leuk dat je mag meehelpen op de boerderij. Vele fietstochtjes gemaakt in de mooie omgeving en leuke plaatsjes bezocht. Wij gaan volgend jaar zeker weer!!

Gereisd met partner in juni 2017

Enorm bijzonder

Caroline,
    5-10-2017

Ik was op zoek als psychiatrisch verpleegkundige naar een boerderij waar wij voor een klein prijsje 3 dagen mochten verblijven om zo de wens van een patient in vervulling te laten gaan. Namelijk nog een keer op de boerderij wonen en meehelpen.

De landschotshoeve heeft hier alle medewerking aan gegeven en ons een fantastisch weekend bezorgd waar ook nu nog steeds over gepraat wordt. Het huis wit Holland was bijzonder mooi de gastvrijheid was bijzonder en er mocht met van alles meegeholpen worden. Een aanrader voor wie van het boeren leven houdt.

Gereisd zakelijk in februari 2017

Heerlijk verblijf

Annie Nelemans,
    9-10-2015

Laatste week september 2015 met onze twee honden in appartement Wit Holland gelogeerd. Ook onze dochter en schoonzoon zijn twee dagen geweest. Door haar bevalling zijn ze naar huis vertrokken. Wij zijn zeer tevreden over appartement Wit Holland, ruim en van alle gemakken voorzien. Je ziet dat er aandacht en zorg is besteed aan de inrichting. Het enige dat wij misten was een diepvriesvak in de koelkast. Wellicht kan een klein kastje in de bergkast worden geplaatst. Er is een ruime goed omheinde tuin, zodat je met een gerust hart de honden buiten kunt laten. Je kunt fijn wandelen op de mooie Landschotse Heide, die al meteen aan de overkant van de straat begint. Je verblijft op een in bedrijf zijnde boerderij waar je overal rond kunt kijken. Heel leuk was het koeien melken. We zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door de familie van Beers, Ze waren zeer attent bij de geboorte van onze kleinzoon. Kortom, wij, en ook onze dochter en schoonzoon, zijn zeer tevreden.

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig

Arman,
    5-8-2015

We hebben een geweldige vakantie in het prachtige appartement Witholland gehad. En er is geen dag voorbij gegaan zonder terug te denken aan deze geweldige 3 weken in de Landschotse Hoeve. Ons zoontje Lenn heeft de tijd van z'n leven gehad. Bijna elke dag mee op de trekker van boer Piet. De dieren eten geven, het land maaien. Elke ochtend overheerlijke verse eieren rapen. Wat een belevenissen. Ook ons dochtertje heeft genoten van de kippen, geiten, konijnen en de kalfjes! Springen op de trampoline en voetballen in de prachtige tuin. De kinderen hebben genoten en wij als ouders dus ook! Een ontspannen vakantie in een ruim en comfortabel appartement in een prachtige omgeving. En niet te vergeten boer Piet, zijn vrouw Lucie, Sharon en Thijs maken dit alles extra bijzonder om hun liefde voor het boerenleven te delen met de gasten. Bedankt voor de gastvrijheid! Graag tot ziens.

Groeten,

Vie Arman Annemarie maar vooral van Lenn

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastische plek

Yolanda,
    9-7-2015

Heerlijke vakantie gehad in appartement Wit Holland. Veel ruimte en volledig aangepast. Genoten op ons eigen terras, zelfs onze hond had vakantie op het eigen grasveld. Prachtige omgeving, goede rolstoelpaden en gezellige terrassen. We hebben de Brabantse gastvrijheid ervaren. Lucie en Piet zijn fantastisch en de verse eitjes waren heerlijk. Kortom, een aanrader en wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2015