West Midlands

We hebben een aantal aanbieders voor West Midlands voor je op een rij gezet:

appartementen West Midlands

We hebben een aantal aanbieders voor West Midlands voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Midlands

Superplek voor een weekend break

Geert,
    17-6-2010

The Spires is een heel goed appartementencomplex in hartje Birmingham en toch rustig gelegen naast het bekende winkelcentrum The Mailbox met enkele zeer goede restaurants. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, mooi ingericht en goed schoon. Kortom: ideaal voor een weekend weg, als we weer eens in Birmingham zijn gaan we zeker hiernaar terug!

Gereisd met vrienden in maart 2010

Viel een beetje tegen.

H. Willems,
    30-12-2009

Op grond van de site hadden we er wat meer van verwacht. Veel kleiner en iets minder mooi ingericht dan de foto's. Van tevoren gevraagd of we handdoeken mee moesten nemen. Dat hoefde niet. Nu moesten we met 4 pers. 6 dagen doen met 3 badlakens, 3 handdoeken en 1 keukendoek... Ook het afval kun je nergens kwijt. Omdat de receptie tijdens kerst 3 dagen dicht was werd het nog vervelender, anders was het vast goed opgelost, ze zijn heel vriendelijk. Ontbijt niet doen, je krijgt muffins, repen, cornflakes, melk e.d. de dag ervoor bezorgd, slaat nergens op. Bedden zijn zozo, beetje klein en kleine dekens en kussen.
    Toch wel een geweldige plek in B'ham en niet duur!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009