West Australië

Reviews over accommodaties in West Australië

appartement cafe central

willem vos,
    7-3-2012

Mooi, netjes en volledig ingericht appartement. Het appartement beschikt over airco. Naast het complex ligt een groot grasveld met een aantal speeltoestellen. Het is gevestigd in een appartementencomplex op 2 minuten lopen van de bushalte. De bus brengt je in 15 min. naar het centrum van Perth.

Appartement ligt op 10 min. lopen van Albany Highway wat doet vermoeden dat het een snelweg is. Het is echter een winkelstraat waar behalve enkele winkelcentra ook veel restaurants zijn gevestigd.

Prima appartement voor 1 of meerdere weken Perth en omgeving!

Gereisd met partner in januari 2012

Goed gelegen app met fantastisch restaurant

Marlijn,
    18-8-2011

Aanrader. Vlakbij centrum en exhibition centre. Ontbijt kan beneden bij het restaurant.

Gereisd zakelijk in februari 2011

Leuk apart hotel tussen het park en de stad

Marlijn,
    9-3-2011

Voor een beurs heb ik een week verbleven in dit hotel. De ligging is goed, de stad, beursgebouw en het prachtige Kings Park zijn allemaal makkelijk aan te lopen. De kamer is meer een soort app. Er is een keuken met koelkast. De kamer wordt verder niet schoongemaakt, wel om de dag nieuwe handdoeken. Beneden het hotel zit restaurant Bouchard. Echt geweldig heerlijk eten op het terras.

Gereisd zakelijk in februari 2011

Een goed appartement met alles erop en eraan maar geen aan

Irene,
    3-3-2008

Een goed appartement met alles erop en eraan maar geen villa. Slaapkamers aan de kleine kant.

Wel met uitzicht op het water en een terrasje.

Stadje zelf is niets bijzonders.

Gereisd met vrienden in december 2007

Een goed apartement met alles erop en eraan, zeezicht, wel

Irene,
    3-3-2008

Een goed apartement met alles erop en eraan, zeezicht, terrasje, maar wel wat kleine slaapkamers.

Stadje zelf stelt niet veel voor.

Gereisd met vrienden in december 2007