Reviews over Weissenbach im Ennstal

Wij komen hier inmiddels al 15 jaar

Marian van Loenen,
    11-3-2008

Wij komen hier inmiddels al 15 jaar. Je wordt ontvangen met eigengebakken taart. Zeer vriendelijke mensen. Schitterende ligging met uitzicht op het skigebied Hauser Kaibling (Ski Amadé).Broodjes voor het ontbijt kunnen bij de eigenaresse besteld worden. 's Morgens om 7.00 uur hangen ze aan je deur. Appartementen zijn zeer schoon en van alle gemakken voorzien.

De parterre-appartementen (2) hebben een terras en de appartementen op de 1e etage (3) een balkon. Alle op het zuiden. Sinds dit jaar is er ook een sauna. Het is 3 minuten rijden met de auto naar de Gondelbahn Hauser Kaibling. Van daaruit verbinding met skigebied Schladming, Hochwürzen en Reiteralm.

Ook 's zomers is het hier aantrekkelijk. Een echte aanrader.