• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Wald am Arlberg

Groot appartement met een gezellige sfeer.

Legtenberg, 10-2-2018
    Het appartement op de eerste etage is groot voor 6 personen met 3 slaapkamers twee badkamers. In 15 minuten ben je bij de lift met de auto. Deur naar het balkon klemt We missen 1 fauteuil.

Deksels ! wat was het goed toeven....

F. Labree, 31-1-2018
    mooi uitzicht, bijzonder aardige gastheer en -vrouw, ruim bemeten en van alle faciliteiten voorzien en gezellig aangekleed met Kerst :-)

Ook in de zomer een heerlijk verblijf!

Familie, 19-8-2017
    Ruim en schoon appartement in een prachtige omgeving. Wandelen vanaf Klosterle naar de Spullersee is pittig maar aan te bevelen. Prachtig gebied! Prima uitvalsbasis om diverse plaatsen en gebieden te bezoeken.

Super mooi, netjes en schoon appartement!

Jan, 10-8-2017

Eigenlijk was er weinig mis. Alles wat je nodig hebt voor een vakantie was er. Wasmachine, droger, oven, vaatwasser enz. alles was er. Dit was ook de wens bij het boeken dus dat wisten we. Het enige wat we gemist hebben is een schommel of trampoline. Het is bergachtig dus met een bal kunnen ze al helemaal niet spelen. Verderop in de straat is wel leuk speeltuintje voor de kinderen maar daar kan je ze niet alleen naar toe sturen.

Samengevat een super mooi appartement en centraal om dagtripjes in de buurt te doen. Veel mooie wandelingen gemaakt!

Wald am Arlberg scoort een 7,8 uit 10, op basis van 18 reviews