We hebben een aantal aanbieders voor Wagrain voor je op een rij gezet:

Reviews over Wagrain

Gezellig ingericht, goede prijs-kwaliteit

familie,
    5-3-2017

Aardige en hulpvaardige eigenaresse. Leuke appartementen. Gezellige stube waar je 's avonds kunt zitten als je bijvoorbeeld met meerdere gezinnen in het huis verblijft. Wij vonden de sauna ook heerlijk. Skibus stopt voor de deur. Het enige minpuntje is de drukke weg waar het huis aan ligt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Mooi appartement

Gezin met 2 tieners,
    11-9-2016

Appartement iets hoger gelegen in Moos, een buurtschap 2 km van het Centrum van Wagrain. Lieve zorgzame familie Fritzenwallner/Hornegger. Elke dag verse broodjes.

Mooi appartement met terras en balkon, schoon, 2x per week frisse handdoeken en keukenlinnen. 2 slaapkamers, 2 badkamers. Trampoline, zandbak, glijbaan voor de kleintjes, tafeltennistafel voor de tieners.

Salzburgercard is een aanrader om het mooie Salzburgerland te ontdekken.

Heerlijke week gehad met heel mooi weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

niet meer met touroperator

gezin,
    21-2-2016

Prachtig 3 kamer appartement, maar tot onze verbijstering moesten we het delen met een ander gezin. ( Dit hebben we voorgelegd aan de Geschillencommissie)

Het is een groot familie hotel, met veel rondrennende Deense kinderen.

de ligging t.o.v. de lift is super.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

melanie,
    28-11-2013

Wij zijn in februari met 4 personen in grafenberg resort geweest! In de leeftijd van 25/27 heerlijk hotel, super appartement met mooie kamers, mooie badkamer en een goed inventaris! Super ten opzichte van de piste! Wij hebben weer geboekt en zijn in februari weer van de partij! Genieten maar!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Super!

Cynthia,
    4-3-2013

Het resort is zeker voor gezinnen een uitkomst. Veel ruimte in het apartement, en de mogelijkheid tot uitbreiding met ontbijt en diner. Faciliteiten voor kinderen is prima, zwembad is niet heel groot, sauna klein, maar vrij toegankelijk. In het dorp is nog wel een groot zwembad.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013