Sorteren

Reviews over Wagrain

Prachtig appartement

Siebe & Isabella
    15-1-2017

Afgelopen week verbleven wij voor een skivakantie in appartement Knappensteig in Wagrain. Wij verbleven in gebouw 2 in een “B6” appartement.

In alle opzichten is dit appartement perfect. Door de eigenaar wordt je vriendelijk welkom geheten en wordt een en ander over de omgeving en het appartement verteld. Het is mogelijk om verse (en erg lekkere) broodjes te bestellen, die vervolgens elke morgen aan je deur hangen.

Het appartement oogt nieuw, is mooi afgewerkt, erg schoon en ruim opgezet. De verwarming is door middel van vloerverwarming, deze is tevens per kamer afzonderlijk regelbaar. De bedden liggen lekker en in beide slaapkamers (en woonkamer) is een tv aanwezig. De badkamers hebben een lekkere douche.

De keuken heeft een vaatwasmachine en oven, verder is er een (filter)koffiezetapparaat, waterkoker, koel- vriescombinatie en elektrische kookplaat. Ook is er ruim voldoende keukengerei. Tevens zijn vaatwasmachinetabletten en afwasmiddel aanwezig.

Het gebouw heeft een 3-tal sauna’s waarvan gebruik kan worden gemaakt, welke erg schoon zijn. Ook is er een speelkamer voor kinderen met Lego, spelletjes en een Xbox.

In 5 minuten lopen ben je bij de gondellift de “Flying Mozart”, ook twee supermarkten en het “centrum” zijn op loopafstand (5-10 minuten).

Het skigebied Wagrain heeft moderne en snelle liften, ook is het bij veel afdalingen mogelijk om met één lift helemaal van beneden naar het hoogste punt van de piste te gaan, hierdoor kan je lang achter elkaar skiën. Er zijn voornamelijk rode pistes. Langs de pistes zijn veel gezellige “tentjes” om lekker te kunnen eten en drinken. Sommige hebben ook vegetarische gerechten, dit is echter niet overal het geval.

Al met al is dit appartement een perfecte uitvalsbasis voor een geslaagde skivakantie.

Top locatie

Mariëtte
    31-7-2016

Zijn hier in de zomer 1 week geweest met 2 kinderen (3 en 6 jaar) ze hebben zich prima vermaakt! Er is veel te doen voor de kinderen in de grote en netjes onderhouden tuin. In de omgeving vele mogelijkheden (waaronder de grafenberg)

Eigenaar is erg vriendelijk en onderhoud alles keurig. Appartementen zijn zeer schoon en van alle gemakken voorzien (oa. Kleine vaatwasser, oven, magnetron)

Aanrader dus!

uitstekend en Gastvrij

Piet en Jeanne
    19-7-2016

ben voor de tweede maal bij appartement Kristall geweest en zoals eerder prima ontvangen heel hartelijk en gastvrij, ook het appartement was prima niets ontbrak er midden in de week handdoeken wissel. niets was Elisabeth te veel. kom er graag nog eens terug. Groet Piet en Jeanne

Prachtige locatie

Yvonne
    18-2-2016

Wat een mooi appartement hadden wij en ook niet onbelangrijk; alles was fris en schoon. Goed ontbijt, heerlijke koffie.

Het uitzicht vanuit de ontbijtzaal is fantastisch.

Super lang weekend gehad, bedankt Lizzy!

Fantastisch appartement in een super skigebied

Caath1979
    16-2-2016

Wohnen by Lizzy is een prachtige accommodatie. We hadden een super luxe afgewerkt appartement voor vier personen met ruime badkamer, apart toilet, goede bedden en keuken met alle luxe. Het ontbijtbuffet is enorm uitgebreid. Vanuit het appartement loop je in 1 minuut naar de skibus. Het skigebied Ski Amade is uitdagend, afwisselend, prachtig en zeer goed uitgerust met moderne liften. Het dorp Wagrain is erg gezellig en straalt Oostenrijkse knusheid uit. Kortom; aanrader!!