Waddeneilanden

1.027

appartementen Waddeneilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Waddeneilanden voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Waddeneilanden

Heerlijk verblijf, schoon en zeer compleet.

Mariska,
    17-3-2019

Heerlijk vakantie app op t mooie Terschelling. Gunstig gelegen tussen West en Midsland in. Gelijk vriendelijk welkom geheten door de eigenaar en over het app ook alleen maar lof. Mooi speelveld voor de kids ook.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

In een woord geweldig.

Marjan Richèl Grasman,
    11-3-2019

Heerlijk weekend gehad op Terschelling , op een mooie locatie. Het appartement was ruim , mooi, schoon, netjes .Vriendelijke eigenaren . Wij hebben het er heel goed naar ons zin gehad. Wij gaan er zeker weer naar toe .

Gereisd met partner in maart 2019

We hebben weer een prachtige week gehad!

Ylsa Lootsma,
    23-2-2019

Heerlijk appartement met prachtig uitzicht!! Voor de tweede keer bij Hoeve Stortum, vorig jaar appartement medius nu Vita!! Nu ook weer erg genoten van een comfortabel en schoon appartement!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Helemaal TOP👌🏻

Edward van de braak,
    21-2-2019

Ik ben met me 2 kinderen 4 en 6 jaar. Een lang weekend na Terschelling gegaan. We hadden geboekt bij hoevestortum daar eenmaal aangekomen werden we super ontvangen. Appartement was zeer ruim schoon en voor kinderen ook leuke spelletjes in de kast helemaal top 👌🏻. We hebben ondanks dat winter periode was ons super vermaakt lekker uitwaaien op het strand en gewoon helemaal bijkomen. Ook de speeltuin van de hoevestortum was dik voor mekaar daar hebben de kinderen ook veel gespeeld.het is echt een aanrader en wij komen er dan ook zeker weer terug helemaal top 👍🏻👍🏻 Tot snel

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Aanrader!

Jeroen Bode,
    10-2-2019

Prachtig appartement in de voormalige pastorie van West-Terschelling. Van alle gemakken voorzien en brandschoon. De ligging is geweldig: in het centrum van het oude dorp, direct onder de Brandaris. Veel winkels, café's, restuarants enz. binnen een straal van 300 meter. Bij goed weer naar buiten, bij slecht weer binnen blijven, een film kijken, lezen, koken enz. Want voor dat laatste is ook alles in het appartement aanwezig.

Gereisd met partner in februari 2019