We hebben een aantal aanbieders voor Vrondados voor je op een rij gezet:

Reviews over Vrondados

Authentiek Daskalopetra

j.janssen895,
    2-11-2015

Erg goed verzorgd met prima ontbijt, (buffet) ruim appartement met Griekse mankementen. (niet storend) Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Complex ligt in een schitterende omgeving van Daskalopetra met uitzicht op haventje. (geweldig mooi)

Gereisd met partner in september 2015

Aardig appartement

wilma fennema,
    13-8-2014

Zeer ruim drie kamer appartement. Voldoende ingericht voor een vakantie. Twee balkons en zelfs een tweede toilet. Wel aan een zeer drukke weg. Niet geschikt voor kleine kinderen. Voor je het weet wordt je aangereden. Goed oppassen dus! Geluidsoverlast van blaffende honden, en voorbijrijdende motoren. Het zwembad is niet echt schoon. Wel heerlijk rustig. Zeer vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Gereisd met vrienden in juli 2014

ruim, maar sober ingericht

Corina,
    29-7-2014

Het appartement is voor Griekse begrippen zeer ruim. Alleen het hoognodige is aanwezig. Er is geen koffiezetapparaat of fohn aanwezig. Receptie sluit om 22.30 uur. De deur gaat dan op slot. De gasten krijgen een eigen sleutel om binnen te komen. Het is mogelijk om een ontbijt (buffet) te gebruiken. Zag er niet aantrekkelijk uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Leuke plaats om te slapen

B.W. Knook,
    31-12-2013

Een mooi opgezet appartementencomplex met voor de liefhebbers veel rode poezen. Het is gelegen in een klein dorpje waar niet zo gek veel te beleven valt. Leuk en behulpzaam personeel. Standaard schoonmaak (beddenopmaak en veeg schoon) heel veel overlast door blaffende honden van buren (bewakingshonden) dan wel loslopend.

Gereisd met partner in januari 2013

Rustig eiland, perfecte lokatie.

Fam. Zorko,
    9-9-2013

Perfecte ligging tegenover haventje en strand. Klein plaatsje maar alles wat je nodig hebt is er, 4 tavernes, 1 bakker en een minimarkt. Bus stopt voor de deur, 15 min naar Chios stad waar grotere/goedkopere supermarkten zijn en volop restaurants. Strand gezellig, met veel Griekse families, vooral in het weekend veel bedrijvigheid. De driekamer appartementen zijn basic maar wel zeer ruim, zelden zoveel ruimte gehad in de Griekse appartementen. Wifi bij de receptie en het zwembad, erg fijn voor de kids. Al met al een perfecte plek voor de echte Griekenland liefhebber die niet veel behoefte heeft aan luxe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013