Reviews over Vernerovice

Perfecte vakantie in Ooost-Bohemen

Gorrit,
    25-6-2013

Afgelopen week hebben we een prijs verzilverd, de prijs die mijn vrouw vorig jaar gewonnen had met een fotowedstrijd. Een gegeven paard kun je niet in de mond/bek kijken vandaar de nvt bij Prijs/Kwaliteit

Het was in één woord fantastisch!! De ontvangst, de sfeer, de omgeving, Bert en Mien, wat een lieve mensen... Ook al was het tropisch warm, we hebben verschillende uitstapjes gemaakt, enkele met gids Bert, Wat weet die man veel van deze omgeving maar vooral: Hij weet het leuk en boeiend te brengen, ook nog erg leerzaam dus. De natuur was door de vele regen in de weken ervoor echt nog "lentefris".

Het appartement (huis) was uit de kunst en van werkelijk alles voorzien. Enige minpuntje vonden we de trap naar de slaapverdieping. Deze vraagt enige gewenning en behendigheid in het gebruik. Voor het overige niets dan lof.

Tot ziens!

Gereisd met partner in juni 2013

Kom heerlijk tot rust!!

Susan,
    7-12-2012

Wij waren toe aan heel veel rust en die vindt je al gauw na aankomst bij Bert & Mien. Gezellige rondleiding gehad van Mien en onze vakantie kon nu echt beginnen. Perfect vakantie huis met heerlijk kachel (iedere dag lekker fikkie stoken) en voor onze Rens een ligbad, kon niet beter. Mooie wandeling in de omgeving gehad met Bert als gids, wat weet die man veel te vertellen, TOP.Verder gingen wij niet mee op excursies, maar de mogelijkheid was er wel. Het mooie van Vernerovice en omgeving is dat het niet zo toeristisch is en daardoor snuif je nog veel cultuur op. Toch hebben wij nog veel gezien en beleefd. Adrspachgebergte, dierentuin, markt in Polen en veel frisse lucht gesnoven in de natuur. En als je van geocachen houdt kan je hier ook zeker je hart ophalen. Dus: niet twijfelen, maar ga dit zelf allemaal zien....bij Bert en Mien!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Fantastisch, gezellig en ruim Appartement.

Fam Aangeenbrug,
    14-2-2012

Geweldig gezellig en ruim appartement

De kerst en jaarwisseling geviert in dit heerlijke appartement.

Kerstavond een diner in Pension Zamecek, Janovicky Polen, georganeseerd door onze gastheer/vrouw Bert en Mien van Kampen.

De jaarwisseling bij het houtvuur in het appartement waar we werden verrast door Mien met heerlijke oliebollen. De jaarwisseling buiten bij het kampvuur waar de Campagne klaar stond. Geweldig.

Gereisd met vrienden in december 2011

perfecte plek!

Gerda,
    17-8-2011

Wat een heerlijke vakantie hadden wij in dit appartement en in de heerlijke rustige, wonderschone omgeving. Wat de vakantie extra fijn maakte waren de inspirenende excursies die verzorgd werden door Bert en Mien. Twee liefdevolle mensen die Tjechië in hun hart hebben gesloten en onze vakantie super plus maakten. Echt een aanrader voor een heerlijke, zeer voordelige vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Geweldige plek

Ben Reerink,
    19-10-2010

Ongerepte natuur waar het hout nog met paarden uit het bos wordt getrokken.

Mooie wandel en foto routes.

De eigenaren Bert en Mien zijn enorm gastvrij en erg aktief en weten veel van de omgeving te vertellen.

We hebben aan een mooie wandel-foto workshop deelgenomen.

Mooie ruime accomodatie en Bert kan lekker koken.

Gereisd met vrienden in oktober 2010