Appartementen Verenigde Staten van Amerika

We hebben een aantal aanbieders voor Verenigde Staten van Amerika voor je op een rij gezet:

• 38.143

appartementen Verenigde Staten van Amerika

Reviews over accommodaties in Verenigde Staten van Amerika

Debbie,
    29-4-2018

Super mooie accommodatie. Wij hadden 2 slaapkamers, 2 badkamers en een hot tub op het terras. Van alle gemakken voorzien. Ligt vlakbij Disney en Seaworld. Genoeg restaurants en supermarkten in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

geweldig appartement

Paul,
    24-11-2017

appartementen complex ligt op 20 minuten van Disney world. Het appartement had 3 slaapkamers, 2 badkamers, een grote keuken met alle gemakken en een groot balkon voorzien van muggengaas.

Op korte afstand zijn diverse restaurants te vinden zoals: Applebees, outback steakhouse, en alle fastfood restaurants.

Het zwembad is niet al te groot, maar zorgt zeker voor de nodige verkoeling. Verder is er ook een receptie met een kleine supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Super, niet twijfelen : Doen

Wim B.,
    30-8-2017

Schitterende huizen. Proper, ruim, alle comfort, alle mogelijke huishoudapparatuur voorhanden, terras met jacuzzi... Kortom : alles erop en eraan én verzorgd.

Je kunt zelf je potje koken, maar restaurant is ook best Ok. Er is een klein winkeltje dat niet zoveel biedt om zelf te koken, maar supermarkten genoeg in de buurt. Heel vriendelijk personeel. In de inkomhal is er een "tourist desk" die je perfect helpt met je uitstappen te plannen en je reeds de nodige tickets bezorgt. Schitterende service. Ze hebben ons trouwens geheel vrijwillig geholpen bij het huren van een wagen. Kissimmee is daarenboven perfecte uitvalsbasis in het centrum van Florida (enkele km ten zuiden van Orlando), dicht van alle attractieparken (Universal Studio's, Disney, Seaworld,... en maar anderhalf uur rijden van Daytona Beach, Tampa, Cape Canaveral....). Wel wat ver van Everglades in het zuiden (+/- 3.5 uur) maar er is al zoveel te doen in het centrum. Dikke duim omhoog voor Regal Oaks Kissimmee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Liefst ieder jaar!

Ellen vd P,
    18-5-2017

Het is hier heerlijk, super fijne huisjes, fantastisch zwembad, goede Wi-fi, overal dicht bij!

Prettige sfeer, behulpzaam personeel. Doe een huizentour en je komt bijna gratis in de Disneyparken, vond het niet opdringerig. Bij touroperator geboekt, alles perfect in orde! Ik kan niet zeggen dat er iets niet goed was. Liefst ging ik ieder jaar!

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldige plek om te verblijven!

Bjorn Bauwens,
    12-8-2016

Dit complex ligt in Old town Kissimmee en is ronduit prachtig. Het oogt als een gezellig dorp met een goede receptie, gezellig zwembad met voldoende ligbedden en parasols. De service is perfect. De huizen zijn net gerenoveerd en dat kan je merken;mooi, ruim en schoon. De keuken was ultracompleet, de airco werkte perfect en er was zelfs een jaccuzi in de achtertuin. Wat kan een mens nog meer wensen. Old town Kissimmee is erg gezelig en je zit dicht bij een lange weg waar veel grote winkels en restaurants zijn. De Disneyparken zijn op 20 minuten afstand. Wij zouden hier zo naar terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016