Reviews over Vélez-Málaga

ideaal dorpslogement als uitvalsbasis

familie van Kuilenburg,
    31-3-2009

Galeria Pepele .>Logement mooier dan de fotos laten vermoeden.

Reisverslag - Ideaal gesitueerd als uitvalsbasis om de Provincie Malaga te leren kennen. Voor de badgasten is de Costa Del Sol sinds lang een begrip.

Voor de touristen die er graag op uittrekken met een huurauto (met airco) en or bus zijn de belangrijkste bezienswaardigheden in 1 a 2 uur te bereiken.

Ten Noorden van Velez Malaga : Torre Del Mar – Algorobbo, Frigiliana, meerder malen uitgeroepen tot het mooiste witte dorp van Andalucie, Nerja, Motril, Almeria.

Ten Zuiden : Malaga, torremolinos, Fuengerola, Marbella, Estepona,

Landinwaards : Antequera, Cordoba, Het Natuurpark te Colmenar, Granada,

Al deze plaatsen zijn via snelwegen te bereiken.

Het is wel slim om een paar woordjes Spaans te kennen, want weinig Spanjaarden spreken Engels, Frans of Duits, laat staan Nederlands.

Veel plezier, ...