Vela Luka (Korcula)

appartementen in Vela Luka (Korcula)

appartementen Vela Luka (Korcula)

We hebben een aantal aanbieders voor Vela Luka (Korcula) voor je op een rij gezet:

Reviews over Vela Luka (Korcula)

• 8Karin11-09-2013

Leuke stad met goede verbinding naar Split

Vanuit Vela Luka kun je doorreizen naar Korcula of Orebic. Het stadje zelf is nog niet te toeristisch en heeft een haven met veel terrasjes, waar het goed toeven is.

• 8Sfeer in stad

juli 2013

• 8kala29-06-2012

opinia

Spokój, piękna przyroda, turkusowe wody Adriatyku, wspaniali i gościnni ludzie i ta niesamowita atmosfera. Bardzo miło wspominam wakacje spędzone w miejscowości Vela Luka. Napewno tam wróce:)

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 9Kitty06-06-2009

Leuk, gezellig plaatsje

Geweldige plaats voor duikers en mensen die relaxte vakantie willen houden. makkelijk om vanuit hier door te reizen naar omliggende eilanden. Ook het eiland zelf is erg mooi en groen. Zeer vriendelijke bevolking. Veel van de hotels zijn het afgelopen jaar gerenoveerd en zien er weer schitterend uit. Appartementen zijn zeker aan te raden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Diana van tillo07-08-2007

Ons huisje was in het plaatsje Gradina vlakbij vela luka,wij vinden de mensen erg vriendelijk niet allemaal maar de meeste wel,met de ferry dat was wel een probleem door de drukte moest je de auto al 12 uur van tevoren in de rij zetten. we hebben heerlijk vakantie gehad lekker rustig omgeving heerlijk gezwommen en gegeten de mensen zijn erg kind vriendelijk

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd met familie in juli 2007

• 7eric en melanie14-11-2006

we zijn in september naar vela luka geweest in hotel posejdon, het plaatsje zag er in de reisgids nog aardig uit maar is zeer rustig en de mensen zijn niet bijzonder vriendelijk. het lijkt of ze weinig zin in toeristen hebben, het hotel was zeer slecht. oude rotzooi zelfs voor oostblok begrippen. geen aanrader.

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur