Vassilikos / Porto Roma

appartementen in Vassilikos / Porto Roma

appartementen Vassilikos / Porto Roma

We hebben een aantal aanbieders voor Vassilikos / Porto Roma voor je op een rij gezet:

Eliza was here

Dagen regen1311863111381113

Reviews over Vassilikos / Porto Roma

• 10Janny Braam Dijsktra08-08-2019

Fantatstisch

De excursie naar Keri caves was fantastisch, deze geboekt bij lokaal bureau. Dit was echt ongelooflijk. Het mooiste was dat de kapitein alles ervoor over had om deze excursie voor ons onvergetelijk te maken. Bij een excursie naar shipwreck eiland niet teveel verwachten, met name de boottocht was vreselijk deze geboekt bij lokaal bureau. Voor de rest een auto is een must wil je deze eiland helemaal bekijken. Het is echt de moeite waard.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2019

• 10Cindy02-07-2019

Paradijs in Europa

Vassilikos is een geweldig stukje natuur met prachtige gemoedelijke baaien, vaak bomen en parasols van palmbladeren, waardoor je heerlijk in de schaduw kan zitten. Elke baai heeft zijn eigen sfeer, Bana Beach heeft een meer moderne, lounge achtingen sfeer met hippe muziek, Daphni Beach aan westkant is ook prachtig, hier liggen schilpadden eieren en het water is hier kalm waardoor je goed kan snorkelen(let op: je hoeft niet te betalen bij openbare parkeerplaats,er zijn free sunbeds op strand iets doorlope), azurro Beach&Kamina Beach zijn erg gemoedelijke baaien met heerlijke golfen. Bij Kamina Beach was het ook heel betaalbaar en leuke eigenaren(onderaan de weg links aanhouden ). Tip: boek een boottrip bij Mario Cruses, geweldig, kleinschalig (max 23 pers aan boord), Mario neemt je mee naar turtle eiland, grotten bij Keri waar je in kunt zwemmen zonder andere toeristen, Agios Siostis waar we veel schildpadden hebben gezien.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Paul Vasseur15-09-2018

Voor herhaling vatbaar.

Lieve mensen, bananabeach is een fantastisch zandstrand en heerlijk eten en drinken!

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Marian de gids27-07-2018

Super vakantie

Vasilikos is heerlijk relax met de beste stranden van het eiland Mensen die van rust houden zitten hier goed ,terwijl er genoeg leuke restaurantjes en terrasjes zijn .met een huurauto ben je overal zo en een taxi is goed betaalbaar Zelfs de bussen rijden redelijk op tijd en ben je zo in zakyntosstad Overal gastvrij ontvangen en prima gegeten Ga je naar Zakinthos dan is Vasilikos een aanrader

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7momentje08-09-2017

Lekker rustig

De stranden zijn geweldig. Drukte kun jezelf opzoeken.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 6Erwin03-09-2017

Ze zien je hier als wandelende pinautomaat

Veel afval en duur en overal betaal je de hoofdprijs

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jose Sterkenburg23-10-2016

Wel goed!

Wij waren half oktober in Zakynthos, dus de helft was gesloten...

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

oktober 2016

• 9marjan02-10-2016

idyllische lokatue

Heerlijk eten en een goede accommodatie

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Folkert Jan22-08-2016

Zo moet vakantie zijn!

Porto Roma ligt op het mooiste stukje van het eiland Zakynthos. De studio's, het zijn er maar acht, zijn voorzien van alles wat je nodig hebt, niet meer en niet minder. Bedden zijn prima, ook voor wat zwaardere mensen. Terrasje heeft uniek uitzicht. Personeel is geweldig, doen alles om je het optimale vakantiegevoel te geven. Theodoritis (Theo) was onze held, een kleine man maar groot van daden. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat is hij aanwezig en dé drijvende kracht in het restaurant. Wij komen op al onze vakantieadressen maar één keer echter deze man, maar ook locatie, gaan we in de toekomst nog eens bezoeken. Binnenland Zakynthos is prachtig, de grotere kustplaatsjes in onze optiek te Engels... maar dit vergeet je direct zodra je weer terug bent bij Porto Roma!

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Maaike29-06-2016

Zo dichtbij huis, zo mooi!

Voor het eerst naar Zakynthos en wat waren we verrast door de schoonheid van het eiland. Zo veel mooie stranden, heel mooi water en zoveel groen. Je hebt er een auto nodig om een paar dagen alle mooie plekken te ontdekken, maar helemaal leuk. Er zijn voldoende plekken om lekker te eten. De Grieken zijn ontzettend gastvrij en heel vriendelijk. Ik zou er zo nog eens naar toe gaan!

• 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2016