Valle Gran Rey

Reviews over Valle Gran Rey

simpel maar goed

carla,
    20-10-2018

eenvoudig maar prima en schoon appartement, keuken goed en heel volledig. Geen fijne stoelen op balkon/ eettafel, en miste ook lekkere ligbedden bij zwembad. De ligging van complex is perfect. Restaurants op loopafstand. Kleine strand op loopafstand. Supermarkt naast appartementen. Eiland vonden wij geweldig. 3 dagen auto gehuurd en het eiland rond gereden. Erg mooie natuur. Verder niet veel te doen, wat wij prima vonden. Echt een vakantie om bij te komen, weinig toerisme, heerlijk weer, alles lekker relax. alleen hou wel rekening met de lange reis. We werden op terugreis om 8.00 uur opgehaald met bus, daarna naar boot. Wachten bij boot, varen, met bus naar hotel in Tenerife, koffers opbergen, 2 uur vermaken in Tenerife, weer door bus opgehaald naar vliegveld gebracht, wachten op vlucht 17.30 uur de lucht in 23.00 uur in Rotterdam! Achteraf hadden wij liever voor 10 dagen gekozen omdat je 2 dagen voor reizen af moet halen....

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ruim complex , centraal gelegen

Andrea en Chris,
    2-10-2018

Centraal gelegen , ruim opgezet appartement , lift ( tot 23 uur werkend , daarna buitentrap gebruiken ) , slaapkamer met veel kastruimte , badkamer met wc , bidet , haarfohn en douche in badkuip ( ouderen pas op : uitglij-gevaar ! ) ruim balkon met parasol , goed ingericht keukenblok , centrale ligging , harde bedden , slechte wifi , receptie beperkt open , klein zwembad , supermarktje direct onder complex . Schoonmaak begint pas na 10.00 uur ( rustig en zonder lawaai ).

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Perfect in orde, betaalbaar, schoon, leuke ligging

Marleen,
    30-8-2018

Voor ons ideale ligging: loopafstand van veel restaurantjes en verschillende stranden. Aan tamelijk rustige weg.

Elke dag werd kamer schoongemaakt en handdoeken evt ingeruild. Alles spic en span.

Gehorigheid valt goed mee, ook geen lawaaierige andere gasten meegemaakt.

2 ceiling fans, qua warmte net tw doen in augustus wat ons betreft.

Slaapbank voor 3de persoon wat oncomfortabel.

Andere gasten vooral spaanse gezinnen. Wel irritant dat handdoeken op bedjes en parasollen toege eigend worden door mensen die niet aan zwembad verblijven.

Strandje tegenover is bij eb wat klein en erg ondiep, bij vloed lekker.

Vriendelijk personeel. Geen commentaar bij normaal gebruik zwembad gehad door onze kinderen (zoals ik wel in een eerdere beoordeling las).

Transfer van tenerife vind ik wel erg lang als je pakketreis boekt. Uur op boot en anderhalf uur op heel kronkelige weg vanuit san sebastian. Niet aan teraden bij gevoelig zijn voor wagenziekte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Centraal, groot, eenvoudig, gehorig complex.

Andrea en Chris,
    28-10-2017

Prachtig uitzicht , zeer centraal gelegen , matige wifi , gehorig , luidruchtige maar prima schoonmaak , mooi onderhouden binnentuin en zwembad ( onverwarmd ) . Zeer vriendelijke en behulpzame receptie . Prima bedden . Geen airco . Matige keukenuitrusting . Direct aan strand ( Baby Beach ). Voor 2 sterren een goede prijs/kwaliteit verhouding vinden wij .

Gereisd met partner in september 2017

Prettig appartement op een schitterend wandeleilan

Goedbiertje,
    28-10-2017

Het mooie appartementencomplex is gunstig gelegen in een klein plaatsje met een haventje, voldoende winkels en restaurantjes en dicht bij diverse strandjes. Na de wandelingen is het prettig relaxen bij het zonnige zwembad dat beschut gesitueerd is in een mooie tuin. Wij hadden daar een net 2-kamer appartement.

Gereisd met partner in januari 2017