Sorteren

Reviews over Val Thorens

Goed voor jeugd

Laurens
    5-5-2018

dit appartement geboekt via een reisorganisatie voor studenten. Voor ons was het prima, goedkoop, makkelijk, alleen de basisbehoeftes en directt aan de piste. Boek dit complex NIET als je opzoek bent naar comfort, luxe en heerlijk ontspannen na het skiën. appartementen zijn gehorig en als je pech hebt zit je tussen de 1000 Engelse studenten. Voor ons dus geen probleem, maar voor families en rustzoekers kan dit als niet prettig worden ervaren. verwacht daarnaast ook niet veel van de schoonmaak of de service, alles is ingericht op massa.

Volgend jaar weer

Addy
    20-4-2018

Gewoon voor het geld een goed appartementencomplex. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Makkelijk dat er een mini-supermarkt onder zit en langs binnen kun je ook naar hun eigen restaurant waar je lekker kunt eten. Ik was aangenaam verrast door deze accommodatie

Toplocatie om gebied te verkennen

Monique
    14-4-2018

Top locatie aan de piste, vriendelijk personeel bij de receptie, prima appartement

Volgend jaar weer!

Denise
    9-4-2018

prima geregeld. alles. inclusief skipas en parkeergarage.

Prachtig en zeker een aanrader.

Hans
    19-3-2018

Village Montana Lodge is prachtig gelegen. Direct aan de piste en de ski scholen meteen bij de hand. Jammer dat het zwembad aan de erg kleine kant is. Met kleine kinderen is dat al gauw te druk voor andere gasten. Maar over all een heerlijke plek.

Val Thorens scoort een 8,2 uit 10, op basis van 232 reviews